Pro on-line rezervaci vstupenek slouží jako přihlašovací jméno Váš e-mail, použitý dříve při registraci do klubu přátel divadla, heslo je stejné jako do klubu přátel divadla.
V případě zapomenutého či nesprávného hesla lze vygenerovat nové heslo a poslat si jej na e-mail. Je také možné provést novou registraci s novým e-mailem.
Jednatel společnosti Severočeské divadlo s.r.o. svolává řádnou valnou hromadu společnosti na den 20.11.2024 ve 13.00 hod. Zasedání se uskuteční v historické budově Severočeského divadla s.r.o. v Ústí nad Labem, Lidické náměstí 1710/10 ve 2. patře.
E-mail: severoceskedivadlo@seznam.cz
Telefon: +420 210 082 134
Vladimíra Slavík PodhornáNarodila se 28. 11. 1985 v Karviné.Balet vystudovala na Janáčkově konzervatoři v Ostravě, kterou absolvovala v roce 2005. Angažmá při škole měla v baletním souboru Národního divadla moravskoslezského v Ostravě - Divadle Antonína Dvořáka (Labutí jezero, Louskáček) a také v činohře Divadla Jiřího Myrona (Krvavá svatba). Od 29. 8. 2005 je členkou souboru baletu Severočeského divadla opery a baletu v Ústí nad Labem. Tančí nebo tančila v těchto rolích v baletech a tanečních divadlech: přítelkyně Jánoše, Marika-sklepnice, přítelkyně Swanildy (Coppélia), Versailles, Běta (Casanova), Labutě, Odetta (Labutí jezero), Mládež (Catulli carmina), Carmina burana (Carmina burana), valčík, sněhové vločky, Klára dívka, orientální tanec (Louskáček), Cikánky, Disko (Cikánské kořeny/í), Sestry, Popelka (Popelka), Poupata, Femme fatale (Café Aussig), Dryáda, Dvě přítelkyně, Tanečnice (Don Quijote). V muzikálu West Side Story vystupovala v roli Estelly. Dále tančí či tančila ve sboru v operetách, operách a muzikálech Severočeského divadla opery a baletu (Rusalka, Eugen Oněgin, Prodaná nevěsta, Aida, Rigoletto, Sugar (Někdo to rád horké), Polská krev, Carmen, Čardášová princezna, Veselá vdova, Divotvorný hrnec). V roce 2006 vyučovala v Baletním studiu Severočeského divadla opery a baletu. Na otázku, jak se dostala k baletu, uvádí: „Moje maminka je absolventka ostravské konzervatoře obor klavír, učí na základní umělecké škole v Petřvaldě. Jako dvouletou holčičku mě brávala do práce, a protože mě neměl kdo hlídat, utekla jsem vždy k její kolegyni do baletu, pak jsem k paní učitelce Dostálové začala chodit do latinskoamerických a standardních tanců, gymnastiky, mažoretek i baletu zároveň. V osmi letech jsem shlédla baletní představení Don Quijote, to mne oslovilo. Zhruba ve stejný čas maminčina žačka viděla v televizi pořad o baletní přípravce při Divadle Antonína Dvořáka, kterou tam toho času vedla paní prof. Hurychová, přijala nás. Dva roky jsme do Ostravy dojížděly, než jsme složily talentové zkoušky na konzervatoř.“ Jejími vzory za studia byli sólisté ostravského divadla Rodion Zelenkov a Olga Borisová-Pračiková. V současnosti je jejím vzorem Darja Klimentová (v roce 2004 absolvovala její letní kurz). Má raději klasický repertoár, ale jako příjemnou změnu uvítá i tanec moderní, lidový a charakterní. Všechny své role tančí ráda. Její první velká role byla Klárka v Louskáčkovi; díky šéfovi ústeckého baletu panu Nečasovi si zatančila jednu z nejkrásnějších rolí jako je role Odetty v Labutím jezeře (ani nedoufala, že by měla někdy možnost při takové konkurenci tuto roli, která je snem všech baletek, někdy tančit). Po skončení aktivní činnosti by chtěla vyučovat balet nebo by si pořídila květinářství. Je svobodná, bydlí v Ústí nad Labem. Vedle tance se věnuje i hudbě: 5 let studovala hru na zobcovou flétnu, 8 let hru na klavír, ve sboru Ptáčata zpívala 3 roky. Mezi její další koníčky patří vyšívání, kreslení, četba, fotografování, turistika (navštěvuje hrady a zámky, je sběratelkou turistických známek). Jejím oblíbeným jídlem je kuře s rýží, jinak sní vše (kromě tučných bůčků a hub), ráda má kávu, černý čaj a obyčejnou vodu. Ideální náplní volného dne by bylo nevstávat na zazvonění budíku – odpočinout si a pak se věnovat svým koníčkům a rodině či známým. Šéf baletu o ní uvádí: „Je tanečnicí vysoce estetického zjevu, ale také živého temperamentu. To beze zbytku uplatňuje ve sborových i sólových partech. Je perspektivní tanečnicí vedoucích rolí, k jejichž kvalitní interpretaci trvale roste a dozrává“. |