• HERNÍ PLÁN

    
poutstčtsone
28293031123
45678910
11121314151617
18192021222324
2526272829301


  • REZERVAČNÍ SYSTÉM

Pro on-line rezervaci vstupenek slouží jako přihlašovací jméno Váš e-mail, použitý dříve při registraci do klubu přátel divadla, heslo je stejné jako do klubu přátel divadla.

V případě zapomenutého či nesprávného hesla lze vygenerovat nové heslo a poslat si jej na e-mail. Je také možné provést novou registraci s novým e-mailem.





MAPA:





Novoroční koncert

ZVEME VÁS NA:



    obrazek




PARTNEŘI A SPONZOŘI
SEVEROČESKÉHO DIVADLA:

Ústecký kraj Ústí nad Labem ostatní partneři

  • VALNÁ HROMADA

Jednatel společnosti Severočeské divadlo s.r.o. svolává řádnou valnou hromadu společnosti na den 20.11.2024 ve 13.00 hod. Zasedání se uskuteční v historické budově Severočeského divadla s.r.o. v Ústí nad Labem, Lidické náměstí 1710/10 ve 2. patře.

další dokumenty k VH zde...

  • VNITŘNÍ OZNAMOVACÍ SYSTÉM ZAMĚSTNAVATELE

E-mail: severoceskedivadlo@seznam.cz
Telefon: +420 210 082 134


  • NEVÁHEJTE...

DIVOTVORNÝ HRNEC
31.12 2024 15:00h - Ústí nad Labem


  • PREMIÉRA PŘEDSTAVENÍ

plakát - Taneční evokace
plakát - Taneční evokace
foto: www.operabalet.cz

více o tomto titulu...

Představení muzikálu
„Noc na Karlštejně“
finančně podporuje společnost


NAŠI PARTNEŘI:
















Daniel Wiesner /choreograf, režisér/

Narodil se v roce 1947. Vystudoval choreografii na AMU, účastnil se studijních pobytů v Belgii (u M. Béjartaj, v Alžírsku, ve Francii. Dvacettři let působil jako choreograf a sólista baletu Národního divadla v Praze (1967-90), mezitím též jako choreograf ve Státní opeře v Brně, pedagogicky působil jako prof. choreografie na AMU. Ještě při studiích získal dvakrát první cenu za choreografii na Celostátních soutěžích (1977, 1979). Za krátkou dobu si vydobil významné postavení jako choreograf pražského Národního divadla nevšedními a originálními celovečerními balety: Macbeth (hudba V Riedelbauch), Jennifer (L.Simon). Princ Bajaja (V. Trojan, J. Klusák), v Brně Ikaros (S. Slonimskijj, Pierot (Z. Pololáník), Dvojkoncert a Toccata e due canzoni (B. Martinů), Zkrocení zlé ženy (O.Flosmann). Jeho tvorba byla oceněna i mezinárodně: první ceny na televizním festivalu v kanadském Banffu 1987, dvakrát v Solzburgu za choreografii televizních oper Věčný Faust a Memento mori, na TV festivalu v Nancy za choreografii baletu V Kašlíka Dora. V současnosti je režisérem a choreografem ve svobodném povolání a jeho tvorba sahá od činoherních režií (Shakespearův Macbeth, Strašidelný dům D. Fischerové), přes originální, dynamické režie oper (La Traviata, Carmen a skvělá Hubička v Ostravě, Orfeus a Euridika v Olomouci, Sedlák kavalír a Komedianti v Brně) až po české scénické premiéry muzikálů (Starci na chmelu v Olomouci a Zpívání v dešti v Ostravě). Jako režisér a choreograf často hostuje v zahraničí (světová premiéra baletu 451° Farenheitha podle Ray Bradburyho v Sofijské Opeře, dále ve Švýcarsku, na Maltě a v Portugalsku). V poslední době se věnuje libretní tvorbě a jeho ideálem se stává, jak sám nazval, "vokálně-pohybové divadlo"... divadlo, které osciluje mezi operou a baletem, se vztahem k činohře, inspirované filmem (Mysterium pražského ghetta, Nero, Labyrint světa a ráj srdce, Franz Kafka atd... ).







© 2024 Severočeské divadlo, design & code by Marek Russ