• HERNÍ PLÁN

    
poutstčtsone
28293031123
45678910
11121314151617
18192021222324
2526272829301


  • REZERVAČNÍ SYSTÉM

Pro on-line rezervaci vstupenek slouží jako přihlašovací jméno Váš e-mail, použitý dříve při registraci do klubu přátel divadla, heslo je stejné jako do klubu přátel divadla.

V případě zapomenutého či nesprávného hesla lze vygenerovat nové heslo a poslat si jej na e-mail. Je také možné provést novou registraci s novým e-mailem.





MAPA:





Novoroční koncert

ZVEME VÁS NA:



    obrazek




PARTNEŘI A SPONZOŘI
SEVEROČESKÉHO DIVADLA:

Ústecký kraj Ústí nad Labem ostatní partneři

  • VALNÁ HROMADA

Jednatel společnosti Severočeské divadlo s.r.o. svolává řádnou valnou hromadu společnosti na den 20.11.2024 ve 13.00 hod. Zasedání se uskuteční v historické budově Severočeského divadla s.r.o. v Ústí nad Labem, Lidické náměstí 1710/10 ve 2. patře.

další dokumenty k VH zde...

  • VNITŘNÍ OZNAMOVACÍ SYSTÉM ZAMĚSTNAVATELE

E-mail: severoceskedivadlo@seznam.cz
Telefon: +420 210 082 134


  • NEVÁHEJTE...

LABUTÍ JEZERO
29.12 2024 17:00h - Ústí nad Labem


  • PREMIÉRA PŘEDSTAVENÍ

plakát - Taneční evokace
plakát - Taneční evokace
foto: www.operabalet.cz

více o tomto titulu...

Představení muzikálu
„Noc na Karlštejně“
finančně podporuje společnost


NAŠI PARTNEŘI:
















ROZHOVOR S REŽISÉREM A CHOREOGRAFEM TANEČNÍ INSCENACE CATULLI CARMINA JIŘÍM HORÁKEM

Setkal jste se s tímto přiedstavením už někdy dřív – ať už jako tanečník, nebo jako choreograf?
Catulli Carmina nebývají často uváděna. Scénické zpracování znám z roku 1988, kdy byla uvedena inscenace Roberta Balogha v budově Nové scény ND v Praze. Představení se mi moc líbilo, i když jako tehdejší vojín AUS VN jsem neměl čest v inscenaci účinkovat. Velmi dobřie si však pamatuji výkony souboru i choreografické pojetí.

Čím Vás tato inscenace oslovuje?
Orffova hudba je nabitá emocemi, zvukomalebnými efekty, dotvářející pestrost celého díla. Na rozdíl od slavnější skladby Carmina Burana je Catulli Carmina rytmičtější a hudebně komplikovanější. Je výzvou pro pohybové zpracování.

Bude mít představení nějaý konkrétní příběh, nebo půjde jako v případě taneční inscenace Carmina Burana Petra Šimka o abstrakci?
Vycházím z antických veršů, v základních obrysech by měly být čitelné v mém tanečním zpracování.

Z jaké taneční techniky budete vycházet?
Základem bude klasika, jsme zvyklí na terminologii a i když výsledný styl klasiku nemusí přiipomínat, je v něm obsažena. Zejména v sólových partech bude čitelnější.

Budou se Catulli Carmina v něčem podobat Vašemu Peer Gyntovi?
Každý autor, ať skladatel, spisovatel, básník či choreograf má svůj rukopis. Určitě poznáte i v Catulli Carmina můj pohybový slovník, i když se jedná o odlišné kusy.

Rozhovor připravila Jitka Beránková, externí redaktorka Ústeckého deníku
více o tomto představení...








© 2024 Severočeské divadlo, design & code by Marek Russ