Pro on-line rezervaci vstupenek slouží jako přihlašovací jméno Váš e-mail, použitý dříve při registraci do klubu přátel divadla, heslo je stejné jako do klubu přátel divadla.
V případě zapomenutého či nesprávného hesla lze vygenerovat nové heslo a poslat si jej na e-mail. Je také možné provést novou registraci s novým e-mailem.
Jednatel společnosti Severočeské divadlo s.r.o. svolává řádnou valnou hromadu společnosti na den 20.11.2024 ve 13.00 hod. Zasedání se uskuteční v historické budově Severočeského divadla s.r.o. v Ústí nad Labem, Lidické náměstí 1710/10 ve 2. patře.
E-mail: severoceskedivadlo@seznam.cz
Telefon: +420 210 082 134
z Ústeckého deníku: V divadle se svádí ve velkémÚstecký deník 7.4.2006Jeho život plný milostných pletek, dobrodružství a útěků Evropou se stal legendou. Ačkoli od jeho narození uplynulo již 281 let, je Giacomo Casanova stálou inspirací pro generace filmových a divadelních tvůrců. „Když jsem byl vedením Severočeského divadla opery a baletu v Ústí nad Labem požádán, abych pro ně vytvořil představení, uvažoval jsem: Duchcov - to je blízko. A ještě Vlastík Harapes v titulní roli jako milovník opulentního života – to by se hodilo. A díky tomu, že se tu sešlo životní téma s tématem uměleckým, mohla vzniknout náročná inscenace, zahrnující celkem čtyři časová období života proslulého dobrodruha,“ popsal režisér, choreograf a libretista v jedné osobě Gustav Skála realizaci ústecké premiéry tanečního divadla Casanova. Dekorace jsou vedeny ve třech patrech, z nichž každé symbolizuje jednu etapu libertinova života. „Přízemí je jeho mládí, Benátky. Střední část života – zralost- představuje Paříž. Duchcovský knihovník sídlí až ve vrchním patře. A pak úplně nahoře je kříž. Nějakým způsobem se odvíjí čas. Čím výš, tím je to blíž ke smrti,“ vysvětlil režisér. Během posledního roku na duchcovském zámku vstupuje téma smrti do příběhu stále intenzivněji, cyklicky se opakující vidiny se stávají zřetelnějšími a přítomnějšími. Choreografie je jednak vytvořena přesně na míru souboru, v neposlední řadě však využívá sdělného gesta a hereckých dispozic Vlastimila Harapese. Role mladého Casanovy byla svěřena sólistovi ústeckého baletu Vladimiru Gončarovovi: „Práce na každé inscenaci je svým způsobem těžká a Casanova není výjimkou. Hra je však velice zajímavá a spolupracovat na její realizaci je pro mě velká pocta.“ K velkolepé působivosti představení přispívají nemalou měrou i kostýmy Josefa Jelínka. Díky nim má divák během určitých scén pocit, že sleduje milostnou rokokovou stínohru. Jitka Beránková, externí redaktorka Ústeckého deníku |