Pro on-line rezervaci vstupenek slouží jako přihlašovací jméno Váš e-mail, použitý dříve při registraci do klubu přátel divadla, heslo je stejné jako do klubu přátel divadla.
V případě zapomenutého či nesprávného hesla lze vygenerovat nové heslo a poslat si jej na e-mail. Je také možné provést novou registraci s novým e-mailem.
Jednatel společnosti Severočeské divadlo s.r.o. svolává řádnou valnou hromadu společnosti na den 20.11.2024 ve 13.00 hod. Zasedání se uskuteční v historické budově Severočeského divadla s.r.o. v Ústí nad Labem, Lidické náměstí 1710/10 ve 2. patře.
E-mail: severoceskedivadlo@seznam.cz
Telefon: +420 210 082 134
ŘÍJEN 2022 7. PÁTEK začátek v 19:00 hodin | Koncert filmových melodií | ||||||
Slavné filmové melodie, které vás unesou do různých světů. Hraje orchestr Severočeského divadla. Dirigent Miloš Formáček. | |||||||
|
ŘÍJEN 2022 14. PÁTEK začátek v 19:00 hodin | |||||||||
Slavný americký muzikál z roku 1956. Libreto napsal Alan Jay Lerner a hudbu Frederick Loewe. Inspirací pro tvůrce muzikálu byla slavná divadelní hra Georga Bernarda Shawa Pygmalion z roku 1912. Příběh pojednává o chudé květinářce Elize Doolittlové, kterou si vyhlídl Henry Higgins, arogantní a nesnesitelný profesor fonetiky, který se vsadil s přítelem, plukovníkem ve výslužbě, že z této prostořeké a umouněné měšťačky z nižší vrstvy, udělá kultivovanou dámu, aniž by si někdo povšimnul, že není z vyšších společenských kruhů. Po čase se ale ukáže, že propad mezi společenskými kruhy není zaviněn osobností či povahou, ale pouze prostředím a vlivy, které na člověka působily. Z Lízy se během „experimentu“ vyklube kultivovaná žena, která v ní dřímala už dávno předtím. více o tomto představení... | |||||||||
|
ŘÍJEN 2022 16. NEDĚLE začátek v 17:00 hodin | |||||||||
|
ŘÍJEN 2022 18. ÚTERÝ začátek v 19:00 hodin | Divadlo Na zábradlí:Z.Adamec + Sebeobviňování | ||||||
Festival KULT Festival KULT společně s Divadlem Na zábradlí dospěl k závěru, že s ohledem na technické specifikace inscenace Zdeněk Adamec + Sebeobviňování se představení odehraje 18. října od 19 hodin v rámci festivalu KULT na domovské scéně v Praze – v Divadle Na Zábradlí a v Betlémské kapli. | |||||||
|
ŘÍJEN 2022 19. STŘEDA začátek v 19:00 hodin | |||||||||||
Aida je právem považována za jedno z vrcholných děl světové operní tvorby. Verdi ji napsal na objednávku egyptské vlády pro slavnostní otevření Suezského kanálu. Aida, jejíž děj se odehrává ve starodávném Egyptě, je tragickým milostným příběhem a zároveň výpravným dramatem plným velkolepých davových scén a působivých sborových partů. Drama lásky egyptského vojevůdce Radama a otrokyně Aidy, ve skutečnosti dcery etiopského krále Amonastra, inspirovalo Verdiho k napsání výjimečného hudebního opusu, ve kterém se cizokrajná melodika mísí s hudbou typicky italskou. Mezi nejznámější melodie Aidy patří slavný Triumfální pochod. více o tomto představení... | |||||||||||
|
ŘÍJEN 2022 21. PÁTEK začátek v 19:00 hodin | Laterna Magika:Robot Radius | ||||||
Festival KULT | |||||||
|
ŘÍJEN 2022 22. SOBOTA začátek v 15:00 hodin | |||||||||
Skladba pro vypravěče a orchestr, k níž autor napsal rovněž text, vznikla v době, kdy se vrátil do Sovětského svazu, tj. v roce 1936, na popud ředitelky Moskevského centrálního dětského divadla Natalie Sacové, se záměrem seznámit děti s nástroji v orchestru. Každá postava příběhu je přiřazena některému hudebnímu nástroji nebo nástrojové skupině a má své vlastní hudební téma: Malý chlapec jménem Petr žije se svým dědou na venkově. Jednoho dne se otevřou vrátka a kachna využije příležitosti jít se vyčvachtat do blízkého rybníčka. A tady začíná příběh Péťi a vlka. Hudba je lehce srozumitelná a stravitelná a ačkoli se skladba nazývá „symfonická pohádka pro děti“, je hudba spíš zvukomalebná a popisná, tedy spíše ve stylu filmové hudby než symfonie – vypravěč se střídá s hudbou, kterou vlastně uvádí. více o tomto představení... | |||||||||
|
ŘÍJEN 2022 23. NEDĚLE začátek v 17:00 hodin | |||||||||
Slavný americký muzikál z roku 1956. Libreto napsal Alan Jay Lerner a hudbu Frederick Loewe. Inspirací pro tvůrce muzikálu byla slavná divadelní hra Georga Bernarda Shawa Pygmalion z roku 1912. Příběh pojednává o chudé květinářce Elize Doolittlové, kterou si vyhlídl Henry Higgins, arogantní a nesnesitelný profesor fonetiky, který se vsadil s přítelem, plukovníkem ve výslužbě, že z této prostořeké a umouněné měšťačky z nižší vrstvy, udělá kultivovanou dámu, aniž by si někdo povšimnul, že není z vyšších společenských kruhů. Po čase se ale ukáže, že propad mezi společenskými kruhy není zaviněn osobností či povahou, ale pouze prostředím a vlivy, které na člověka působily. Z Lízy se během „experimentu“ vyklube kultivovaná žena, která v ní dřímala už dávno předtím. více o tomto představení... | |||||||||
|
ŘÍJEN 2022 27. ČTVRTEK začátek v 19:00 hodin | Z nového světa, Koncert pro Ústí nad Labem | ||||||
pod záštitou hejtmana Ústeckého kraje Jana Schillera NA PROGRAMU: Johannes Brahms – Variace na Haydnovo téma Es dur pro dva klavíry Antonín Dvořák – Slovanské tance – výběr Antonín Dvořák – Symfonie e moll „Novosvětská” ÚČINKUJÍ: Michal Mašek – klavír Igor Ardašev – klavír Miloš Formáček – dirigent Orchestr Severočeského divadla | |||||||
|
ŘÍJEN 2022 30. NEDĚLE začátek v 17:00 hodin | |||||||||
Labutí jezero patří k nejslavnějším a nejznámějším klasickým baletním titulům a je součástí repertoáru všech světových scén. Severská legenda o dívce Odettě proměněné v labuť inspirovala P. I. Čajkovského k napsání lyrické melodické hudby, která se stala vzorovou ukázkou vrcholného hudebního romantismu, a svou nesmrtelnost získala také díky původním dochovaným choreografickým pasážím Mariuse Petipy a Lva Ivanova. Od jejich časů představuje Labutí jezero pro každou novou generaci sólistů a pro celé soubory vzrušující výzvu k prezentaci vrcholné taneční virtuozity. Délka představení cca 2.35 hod. více o tomto představení... | |||||||||
|
ŘÍJEN 2022 31. PONDĚLÍ začátek v 19:00 hodin | F.R. Čech Dívčí válka | ||||||
Pragokoncert Bohemia Dívčí válka je nejúspěšnější a nejhranější ze všech divadelních her v České republice. Jeho atraktivnost se skrývá především v lehkosti žánru, nadsázce, využitých tématech a také v hereckém obsazení. Autor sám o této komedii říká: „Dívčí válku jsem psal – tak říkajíc – českému národu „na míru“, jde především o jemu blízký styl humoru a oblasti, kterých se dotýká (erotika, politika). Navíc jde o odpočinkový žánr, v jehož rámci přinášíme hodokvas těch nejkrásnějších žen, kterými naše zubožená vlast disponuje. Já vždy s trochou nadsázky říkám – tak Bůh vynahrazuje svým milým Čechům neúspěchy v tržní ekonomice. O úspěchu Dívčí války svědčí naplněné sály po celé naší republice“. | |||||||
|