Pro on-line rezervaci vstupenek slouží jako přihlašovací jméno Váš e-mail, použitý dříve při registraci do klubu přátel divadla, heslo je stejné jako do klubu přátel divadla.
V případě zapomenutého či nesprávného hesla lze vygenerovat nové heslo a poslat si jej na e-mail. Je také možné provést novou registraci s novým e-mailem.
Jednatel společnosti Severočeské divadlo s.r.o. svolává řádnou valnou hromadu společnosti na den 20.11.2024 ve 13.00 hod. Zasedání se uskuteční v historické budově Severočeského divadla s.r.o. v Ústí nad Labem, Lidické náměstí 1710/10 ve 2. patře.
E-mail: severoceskedivadlo@seznam.cz
Telefon: +420 210 082 134
Marika Hanušová - Blahoutovátanečnice, choreografka, pedagog tance, maminka tří dětí... Vzdělání Roku 1991 maturovala na gymnáziu v Jablonci n. N. a současně navštěvovala Experimentální taneční školu v Liberci. Roku 2002 ukončila magisterské studium oboru choreografie na taneční katedře hudební fakulty Akademie Múzických Umění v Praze. Taneční kariéra Svou taneční kariéru zahájila roku 1989 v Divadle F. X. Šaldy v Liberci. Během dvouletého angažmá tančila hlavní roli Sněhurky ve stejnojmenném baletu v choreografii Františka Pokorného. Roku 1991 absolvovala tříměsíční stáž v Eternia Dance Theater ve Švédsku. V letech 1991–1999 působila jako sólistka Pražského komorního baletu Pavla Šmoka, kde tančila v choreografiích Pavla Šmoka (Z mého života, Trio g-moll, vdovu v Holoubkovi, Zjasněná noc, Stabat Mater, Sinfonieta, Divertimento, Špásování, Suita, Záskok, Titanic, Rossiniáda, Po zarostlém chodníčku,…), Jiřího Kiliána (Piccolo Mondo, Stoolgame, Šest tanců, Večerní písně), Petra Zusky (Šibeničky, Seul, V mlhách, Komboloi), Petra Tyce (Čtyři biblické tance, Ithaka 2888), Libora Vaculíka (Moře plné slz, Rozloučení), Roberta Northa (Smrt a dívka) a dalších choreografů. V letech 1999–2000 získala angažmá od švýcarského choreografa Jochena Heckmana v Ballet Theater Augsburg (Paradise Twice, Shaker Loops, Magridad). Zúčastnila se, jako tanečnice, choreografického semináře v Zurichu. Po návratu z Německa tančila v projektech Petra Tyce a Jana Kodeta (Jade). Choreograf Choreografii se začala věnovat již při studiu v Liberci. Roku 1997 se při angažmá v PKB rozhodla současně studovat choreografii na HAMU. Jejím profesorem hlavního oboru byl Pavel Šmok. Během studia vytvořila choreografie „Toman a lesní panna“ (hudba Z. Fibich), „Tak dost“ (D. Israel), „Čtyřhlasou fugu“ (W. A. Mozart), „Klavír a flétna“, atd. Roku 1999 uvedla své samostatné celovečerní představení „Po oříšku“. V Augsburgu vymyslela roku 2000 choreografii- detektivní příběh „Vdova“ (Astor Piazzola). Pro PKB zrealizovala roku 2001 humornou choreografii „Saturnin“ (Sarassate). Roku 2002 vytvořila choreografii pro balet k opeře „Hry o Marii“ v Severočeském divadle v Ústí n. L. Dále udělala choreografii opery „Don Giovanni“ pro Národní divadlo v Praze na scéně Stavovského divadla. Choreografie pro černé divadlo „WOW“ se hraje již 15 let. Roku 2015 začala spolupracovat s Baletem Bohemia. Nastudovala zde choreografii Petra Zusky „V mlhách“. Roku 2016 začala s Bohemia Baletem působit i jako osvětlovač. Na podzim 2016 vytvořila pro Bohemia Balet choreografii „Ave Maria“ na hudbu Michaela Lorenze a Aarona Zigmana a v červnu 2017 choreografii „Tintin a zlaté střevíce“ na hudbu současného českého skladatele Ondřeje Kukala-Clarinetino. Pedagogická praxe Rok vyučovala choreografii budoucí pedagogy tance na HAMU. Spolupracovala jako lektor pro pohybovou výchovu a choreograf na kursech katedry rekreologie FTK UP v Olomouci. Věnuje se choreografické tvorbě na kursech Prázdninové školy Lipnice. Působí jako porotkyně na celostátních Přehlídkách amatérského tance. Pravidelně vyučuje výrazový tanec a základy baletu na Sunny Canadian International School. Ocenění V roce 1997 byla nominována na cenu Thálie za roli vdovy v Holoubkovi. Roku 1998 získala ocenění za nejlepší choreografii (Toman a lesní panna na hudbu Z. Fibicha, Tak dost na hudbu D. Israele) na Celostátní choreografické soutěži v Olomouci. |