po | ut | st | čt | pá | so | ne |
29 | 30 | 31 | ||||
1 | 2 |
Pro on-line rezervaci vstupenek slouží jako přihlašovací jméno Váš e-mail, použitý dříve při registraci do klubu přátel divadla, heslo je stejné jako do klubu přátel divadla.
V případě zapomenutého či nesprávného hesla lze vygenerovat nové heslo a poslat si jej na e-mail. Je také možné provést novou registraci s novým e-mailem.
Jednatel společnosti Severočeské divadlo s.r.o. svolává zasedání valné hromady společnosti na 3.12. 2020 v 10,00 hod. Jednání se uskuteční v historické budově Severočeského divadla s.r.o. v Ústí nad Labem, Lidické náměstí 1710/10 ve 2. patře.
Dle opatření vlády ohledně šíření Covid-19 jsou zrušena všechna představení do odvolání. Vzhledem k dalším vládním opatřením předprodej vstupenek do odvolání uzavřen – informace pouze telefonicky na čísle 737 500 907 (úterý a čtvrtek 13.00 – 17.00). Děkujeme za pochopení
Výňatky z kritik: ToscaVelké umírání ve tmě ..... Není špatné, že A. Plamenac jako Tosca zpívá velmi pěkným sopránem a svoji árii „Vissi D'arte“ zvládla bez námahy, nicméně působí dřevěně. P. Lardizzone jako malíř Cavaradossi je s jistotou výraznější. Více než dvoumetrový S. Nikitine disponuje dobrým barytonem včetně mimiky. Brilantně se uvedl orchestr. Dirigent Miloš Formáček předvedl všechny Pucciniho kompoziční techniky rovnoměrně. Pro dirigenta je důležité vykrystalizovat složitosti; nenechá nikdy překročit hranice únosnosti patosu, který Puccini velmi jemně odstiňuje. Vynikající orchestr tak dokáže dokreslit toto krimi, ve zvuku podobné filmové hudbě, až k závěrečnému obrazu. Jednota mezi scénickým řešením a hudbou udělala z večera zážitek, který publikum nadchnul. /Wormser Zeitung 27. 11. 2018, Gernot Lahr-Mische/ Malá scéna, velká opera — turné souboru České opery mělo úspěch ...Tomáš Pilař inscenoval Toscu tradičně, ale ne staromódně. Pouze je třeba kritizovat malé sbory, s výjimkou masivního „Te Deum“, a to navzdory zřejmým logistickým zájezdovým důvodům. Před napůl abstraktními kulisami, v pseudohistorických kostýmech (a s trochou suché ledové mlhy) se režie dramatu ubírá přirozeným směrem, většinou bez režijních hloupostí (ale obraz byl ztělesněn statiskou — proč?) Dramatický efekt, který i v neoptimálních podmínkách činí tuto operu úspěšnou, záleží na dramatickém napětí mezi sólisty. Světlým okamžikem je tenorista P. Lagrizzone, který ví, jak v prostoru Městského divadla uplatnit nádherné tenorové tóny. V přesvědčivou Toscu dozrála včerejší V. Vaygant, i když více hlasově než z hlediska představitelského. R. Haan ztvárňuje superdarebáka Scarpiu zkušeně a s vokální silou. Dirigent M. Formáček s jistým citem zajistil dobře vyvážený zvuk orchestru. /Region 27. 11. 2018, Mark Liebenberg/ |