• HERNÍ PLÁN

    
poutstčtsone
01234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293012345


  • REZERVAČNÍ SYSTÉM

Pro on-line rezervaci vstupenek slouží jako přihlašovací jméno Váš e-mail, použitý dříve při registraci do klubu přátel divadla, heslo je stejné jako do klubu přátel divadla.

V případě zapomenutého či nesprávného hesla lze vygenerovat nové heslo a poslat si jej na e-mail. Je také možné provést novou registraci s novým e-mailem.





MAPA:





Novoroční koncert

ZVEME VÁS NA:



    obrazek




PARTNEŘI A SPONZOŘI
SEVEROČESKÉHO DIVADLA:

Ústecký kraj Ústí nad Labem ostatní partneři

  • VALNÁ HROMADA

Jednatel společnosti Severočeské divadlo s.r.o. svolává zasedání valné hromady společnosti na den 25.1.2024 ve 13.00 hod. Zasedání se uskuteční na Krajském úřadě Ústeckého kraje v kanceláři č. 714, 7. patro, Velká Hradební 3118/48, Ústí nad Labem.

další dokumenty k VH zde...

  • VNITŘNÍ OZNAMOVACÍ SYSTÉM ZAMĚSTNAVATELE

E-mail: severoceskedivadlo@seznam.cz
Telefon: +420 210 082 134


  • NEVÁHEJTE...

NOC NA KARLŠTEJNĚ
11.5 2024 17:00h - Ústí nad Labem


  • PREMIÉRA PŘEDSTAVENÍ

plaká NETOPÝR
plaká NETOPÝR
foto: www.operabalet.cz

více o tomto titulu...

Představení muzikálu
„Noc na Karlštejně“
finančně podporuje společnost


NAŠI PARTNEŘI:












POZOR - ZMĚNA!
Vážení diváci, představení dne 5. 4. 2024 od 19.00 hodin J. B. P. Molière: LAKOMEC 
je z důvodu nemoci ZRUŠENO! Náhradní termín bude 27.5.2024.
Děkujeme za pochopení.


Marika Hanušová - Blahoutová

tanečnice, choreografka, pedagog tance, maminka tří dětí...

Vzdělání
Roku 1991 maturovala na gymnáziu v Jablonci n. N. a současně navštěvovala Experimentální taneční školu v Liberci. Roku 2002 ukončila magisterské studium oboru choreografie na taneční katedře hudební fakulty Akademie Múzických Umění v Praze.

Taneční kariéra
Svou taneční kariéru zahájila roku 1989 v Divadle F. X. Šaldy v Liberci. Během dvouletého angažmá tančila hlavní roli Sněhurky ve stejnojmenném baletu v choreografii Františka Pokorného. Roku 1991 absolvovala tříměsíční stáž v Eternia Dance Theater ve Švédsku.
V letech 1991–1999 působila jako sólistka Pražského komorního baletu Pavla Šmoka, kde tančila v choreografiích Pavla Šmoka (Z mého života, Trio g-moll, vdovu v Holoubkovi, Zjasněná noc, Stabat Mater, Sinfonieta, Divertimento, Špásování, Suita, Záskok, Titanic, Rossiniáda, Po zarostlém chodníčku,…), Jiřího Kiliána (Piccolo Mondo, Stoolgame, Šest tanců, Večerní písně), Petra Zusky (Šibeničky, Seul, V mlhách, Komboloi), Petra Tyce (Čtyři biblické tance, Ithaka 2888), Libora Vaculíka (Moře plné slz, Rozloučení), Roberta Northa (Smrt a dívka) a dalších choreografů.
V letech 1999–2000 získala angažmá od švýcarského choreografa Jochena Heckmana v Ballet Theater Augsburg (Paradise Twice, Shaker Loops, Magridad). Zúčastnila se, jako tanečnice, choreografického semináře v Zurichu.  Po návratu z Německa tančila v projektech Petra Tyce a Jana Kodeta (Jade).

Choreograf
Choreografii se začala věnovat již při studiu v Liberci. Roku 1997 se při angažmá v PKB rozhodla současně studovat choreografii na HAMU. Jejím profesorem hlavního oboru byl Pavel Šmok.
Během studia vytvořila choreografie „Toman a lesní panna“ (hudba Z. Fibich), „Tak dost“ (D. Israel), „Čtyřhlasou fugu“ (W. A. Mozart), „Klavír a flétna“, atd. Roku 1999 uvedla své samostatné celovečerní představení „Po oříšku“.
V Augsburgu vymyslela roku 2000 choreografii- detektivní příběh „Vdova“ (Astor Piazzola). Pro PKB zrealizovala roku 2001 humornou choreografii „Saturnin“ (Sarassate). Roku 2002 vytvořila choreografii pro balet k opeře „Hry o Marii“ v Severočeském divadle v Ústí n.  L. Dále udělala choreografii opery „Don Giovanni“ pro Národní divadlo v Praze na scéně Stavovského divadla.
Choreografie pro černé divadlo „WOW“ se hraje již 15 let.  Roku 2015 začala spolupracovat s Baletem Bohemia. Nastudovala zde choreografii Petra Zusky „V mlhách“. Roku 2016 začala s Bohemia Baletem působit i jako osvětlovač. Na podzim 2016 vytvořila pro Bohemia Balet choreografii „Ave Maria“ na hudbu Michaela Lorenze a Aarona Zigmana a v červnu 2017 choreografii „Tintin a zlaté střevíce“ na hudbu současného českého skladatele Ondřeje Kukala-Clarinetino.

Pedagogická praxe
Rok vyučovala choreografii budoucí pedagogy tance na HAMU. Spolupracovala jako lektor pro pohybovou výchovu a choreograf na kursech katedry rekreologie FTK UP v Olomouci.
Věnuje se choreografické tvorbě na kursech Prázdninové školy Lipnice. Působí jako porotkyně na celostátních Přehlídkách amatérského tance. Pravidelně vyučuje výrazový tanec a základy baletu na Sunny Canadian International School.

Ocenění
V roce 1997 byla nominována na cenu Thálie za roli vdovy v Holoubkovi. Roku 1998 získala ocenění za nejlepší choreografii (Toman a lesní panna na hudbu Z. Fibicha, Tak dost na hudbu D. Israele) na Celostátní choreografické soutěži v Olomouci.






UPOZORNĚNÍ!

Vzhledem k množícím se dotazům, se tímto Severočeské divadlo s.r.o. distancuje od inscenace ZLATOVLÁSKA, na které se divadlo žádným způsobem nepodílí. Tato akce je pořádána externím subjektem, který neoprávněně užívá jméno naší společnosti. V případě, že patříte mezi oslovené, prosíme kontaktujte nás na e-mailu: sekretariat@operabalet.cz, aby bylo možné zamezit dalším škodám. Severočeské divadlo je připraveno věc předat orgánům činným v trestním řízení.

Děkujeme
Vaše Severočeské divadlo s.r.o.

© 2024 Severočeské divadlo, design & code by Marek Russ