• HERNÍ PLÁN

    
poutstčtsone
2930311234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293012


  • REZERVAČNÍ SYSTÉM

Pro on-line rezervaci vstupenek slouží jako přihlašovací jméno Váš e-mail, použitý dříve při registraci do klubu přátel divadla, heslo je stejné jako do klubu přátel divadla.

V případě zapomenutého či nesprávného hesla lze vygenerovat nové heslo a poslat si jej na e-mail. Je také možné provést novou registraci s novým e-mailem.


plakát ABO 2018/19
plakát ABO 2018/19
foto: www.operabalet.cz



MAPA:



ZVEME VÁS NA:


KONCERT 4TET



KONCERT JANEK LEDECKÝ



KONCERT VÁCLAV NECKÁŘ



KONCERT THE BACKWARDS




    obrazek




PARTNEŘI A SPONZOŘI
SEVEROČESKÉHO DIVADLA:

Ústecký kraj Ústí nad Labem ostatní partneři

  • VALNÁ HROMADA

Jednatel společnosti Severočeské divadlo s.r.o. svolává řádnou valnou hromadu společnosti na den 29.6. 2018 v 10,00 hod. Jednání se uskuteční v historické budově Severočeského divadla s.r.o. v Ústí nad Labem, Lidické náměstí 1710/10 ve 2. patře.

další dokumenty k VH zde...

  • NEVÁHEJTE...

PTÁČNÍK
14.12 2018 19:00h - Ústí nad Labem


  • PREMIÉRA PŘEDSTAVENÍ

plakát Marná opatrnost 2018
plakát Marná opatrnost 2018
foto: www.operabalet.cz

více o tomto titulu...

Představení muzikálu
„Noc na Karlštejně“
finančně podporuje společnost

  • AKTUÁLNĚ



FOTOGRAF ÚSTECKÉHO DIVADLA:




NAŠI PARTNEŘI:









profil osobnosti:

Vladimír Gončarov /tanečník/

Vladimír Gončarov (Partajník), Margarita Plešková (Matka)

Vladimír Gončarov (Partajník), Margarita Plešková (Matka)
foto: www.berounsky.cz
Je ruské národnosti, narodil se v ruském Krasnodaru. 

V deseti letech začal studovat konzervatoř v Alma-Atě v Kazachstánu, pak přestoupil na Permskou státní baletní konzervatoř do Permu v Rusku, kterou absolvoval.

První angažmá získal v Akademickém divadle P. I Čajkovského v Permu (Permskij akademičeskij teatr opery i baleta imeni P. I. Čajkovskogo), kde vystupoval v rolích například jako Rudovous (Labutí jezero), Madge (La Sylphide), Víla Karabos (Spící krasavice), Drosselmayer (Louskáček) a další. V sezóně 1997/98 působil jako sólista Velkého divadla v polské Poznani (Teatr wielki Stanislawa Moniuszki w Poznaniu), kde tančil mj. Jinocha v baletu Sylfidy. 

Od 3. 11. 1998 je členem souboru baletu Severočeského divadla opery a baletu v Ústí nad Labem (člen sboru s povinnosti sól, od 1. 1. 2000 sólista). Vytvořil zde řadu rolí klasického i moderního repertoáru: Hillarion, Albert (Giselle), Princ, Rudovous (Labutí jezero), Pavouk (Broučci), Matka Simona (Marná opatrnost), Romeo (Romeo a Julie), Händel (Farinelli), Girej (Bachčisarajská fontána), Čaroděj (Aladin), Guvernantka (Ples kadetů), Šéf (Noční ptáci), Princ Desirée (Spící krasavice), Carmelo (Čarodějná láska), Escamillo (Carmen), bratr Honzy, Lucifer (Z pohádky do pohádky), Peer Gynt (Peer Gynt), Coppélius (Coppélia), mladý Casanova (Casanova), Catullus (Catulli Carmina), Princ Louskáček, strýček (Louskáček), Raymond Asso (Edith – vrabčák z předměstí), Čoban (Cikánské kořeny/í), Princ (Popelka), Partajník (Café Aussig), Espada (Don Quijote).

Hostuje s baletním souborem i samostatně po republice i v zahraničí, např. Státní opera Praha (Romeo a Julie), Městské divadlo Brno (Nedbaloviny), Mittelsächsisches Theater Freiberg/Döbeln (Die Blaue Blume). Poslední dobou se věnuje také taneční choreografii (Libertango, Solaris, Ave Maria a další) a pohybové spolupráci v operních inscenacích SDOB (La nozze di Figaro, Otello). Na jaře 2010 připravuje pro Severočeské divadlo opery a baletu experimentální scénické představení Zahrada soch složené z poezie Ireny Žantovské a baletních kreací v jeho choreografii (poprvé bylo uvedeno v Praze na otevření festivalu „Za vodou“ v červnu 2009). Od září 2007 vede starší žáky v Baletním studiu Severočeského divadla opery a baletu, pro které také sestavuje choreografie jak na moderní tak klasickou hudbu (Slovanský tanec, Nina, PianoTrio, Pamina, Královna Noci a další).

Za roli Čobana v představení Cikánské kořeny/í se mu dostalo ocenění Ceny Thálie za rok 2008 (Z vyjádření poroty: Vladimír Gončarov se v titulní roli Čobana představil jako vyzrálý tanečník. Zachycuje jiskru a choreografický rozptyl inscenace, kde se prolínají prvky stylizovaného folkloru a pohybové zkratky se spontánním projevem. Gončarov se oddal temperamentu a výraznému rytmu tanečních variací, které navíc obdařil silným charizmatickým projevem.) a Ceny za nejlepší sólistický výkon na Soutěžní přehlídce současné taneční tvorby 2008.

Na otázku, co ho přivedlo k baletu, říká: „Když jsem jako dítě, viděl v televizi baletní představení, jak dokonale tancovali, tak mě to úplně nadchlo. Mám rád dokonalost a asi proto mě balet od malička přitahoval. Rodiče ale byli proti, rozhodně nechtěli, abych se stal tanečníkem. Vždycky se mi ale balet líbil, šel jsem za tím a rodiče se mi podařilo nakonec přesvědčit.“

Na baletu jej přitahuje především krása, ladnost pohybu a souznění všech složek v dokonalé harmonii. „Klasický balet je pro mě pilíř baletu. Je to piedestál, stará uznávaná technika, o kterou je třeba pečovat a ukazovat lidem v tom nejlepším světle. Je to dokonalý obraz lehkosti, preciznosti, avšak za cenu velkého úsilí. Samozřejmě je pro mě balet také velkou radostí, kdyby nebyl, tak bych ho nedělal.“ Jako své baletní vzory uvádí ruské umělce Ireka Muchamedova a Vladimira Malachova, ale hned dodává: „Myslím však, že o vzor v momentě, kdy tančíte na jevišti, nejde. Jde o to, co můžete nabídnout divákovi vy sám ze sebe, co vás trápí, co z vás vyzařuje. Vzor je něco, co napodobujeme, ale každý by měl být sám sebou.“
 
Nemůže řící, kterou roli má nejoblíbenější – všechny tančí rád. Uvádí, že záporné postavy (např. Rudovous, Partajník) poskytují umělci větší prostor ke ztvárnění než kladné. Své pocity při premiéře a při reprízách popisuje takto: „Premiéra je samozřejmě jiná, než běžná repríza. Jde o daleko slavnostnější představení, všichni jsme napjatí, dopadá na nás větší tíha odpovědnosti, navíc nevíme, jaký bude mít inscenace úspěch u diváků atd. Je toho opravdu hodně. Na druhou stranu musím říct, že při reprízách je možné se soustředit na větší detaily, většinou si je více vychutnávám než při premiéře a to samé může platit i pro diváky.“ 

V České republice se usadil, má zde již trvalý pobyt. Bydlí v Ústí nad Labem. Ve volném čase (kterého ale mnoho nemá) rád hraje na klavír. Hudbu i obrazy považuje za velice inspirativní a využívá každé možností k návštěvě Galerie Starých mistrů v Drážďanech. Má rád Jana Wericha, inteligentní humor a své dva kanáry. Na Facebooku je stránka zřízená jeho fanoušky.

Šéf baletu o něm uvádí: „Je předním tanečníkem našeho souboru. Klasický i výrazový tanec mu poskytují mnoho rolí, ve kterých uplatňuje své přednosti – techniku, expresi, souhru s partnerem, cit pro hudbu a široký pohyb s využitím prostoru.“






aktualita z 5.10. 2018:

OPERAPLUS: Smetana i Wenzig by v Aussigu měli nejspíš radost

...

...celý článek


aktualita z 13.6. 2018:

KONKURZ - ORCHESTR

Severočeské divadlo s.r.o. vypisuje

KONKURZ
na obsazení místa v orchestru:
  • Tutti hráč ve skupině 1. houslí
Povinná skladba: klasický nebo romantický koncert (1. a 2. věta) (W.A.Mozart, L.v Beethoven, J. Brahms, A. Dvořák)
Orchestrální party:  Labutí jezero, Louskáček, Prodaná nevěsta, La traviata
Hra z listu

Uzávěrka přihlášek je 20.8.2018
Termín konkurzu: 27.8.2018 ve 13 hodin
Po dohodě je možno poskytnout studijní materiál a korepetitora.
Přihlášky se stručným životopisem, dosaženým vzděláním a dosavadní praxí  zasílejte  na adresu:

Severočeské divadlo s.r.o.
Ústí nad Labem
Lidické náměstí 10
Ústí nad Labem
400 01
nebo na e-mail
tomas.halama@operabalet.cz

SOUBORY KE STAŽENÍ:

Konkurz - prim srpen 2018.doc

konkurz - prim srpen 2018
velikost souboru: 102.9 KB
...

...celý článek


aktualita z 28.10. 2018:

KONKURZ - Klarinet

Severočeské divadlo s.r.o. vypisuje 
KONKURZ

 na obsazení místa v orchestru: 
Hráč na 2. klarinet s povinností basklarinetu 
 (nástup 1. 12. 2018) 

Povinná skladba:
W.A.Mozart – Koncert pro klarinet A dur KV 622 (1. a 2. věta) 
C.M. von Weber - Koncert pro klarinet č.1 f moll, op. 73 (1. a 2. věta) 
C.M. von Weber – Koncert pro klarinet č.2 Es dur, op. 74 (1. a 2. věta) 
Orchestrální party pro klarinet:
Prodaná nevěsta, La traviata, Carmen, Louskáček 
Orchestrální party pro basklarinet:
Aida, Louskáček 

Uzávěrka přihlášek je 23.11.2018 
Termín konkurzu: 30.11.2018 v 11 hodin 

Po dohodě je možno poskytnout studijní materiál a korepetitora.
Přihlášky se stručným životopisem, dosaženým vzděláním a dosavadní praxí zasílejte na adresu: 

Severočeské divadlo s.r.o. 
Ústí nad Labem Lidické náměstí 10 
Ústí nad Labem 
400 01 

nebo na e-mail:
tomas.halama@operabalet.cz

SOUBORY KE STAŽENÍ:

Konkurz - klarinet listopad 2018.pdf

konkurz klarinet
velikost souboru: 97.5 KB
...

...celý článek


aktualita z 31.8. 2018:

Promenádní koncert u OC FORUM

Promenádní koncert u OC Forum 2018
Promenádní koncert u OC Forum 2018

Také během letošního léta se konaly oblíbené promenádní koncerty přímo v centru města na Kostelním náměstí. Jejich vyvrcholením bylo vystoupení orchestru Severočeského divadla s dirigentem M. Formáčkem v neděli 26. srpna.


...

...celý článek





© 2018 Severočeské divadlo, design & code by Marek Russ