• HERNÍ PLÁN

    
poutstčtsone
01234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293012345


  • REZERVAČNÍ SYSTÉM

Pro on-line rezervaci vstupenek slouží jako přihlašovací jméno Váš e-mail, použitý dříve při registraci do klubu přátel divadla, heslo je stejné jako do klubu přátel divadla.

V případě zapomenutého či nesprávného hesla lze vygenerovat nové heslo a poslat si jej na e-mail. Je také možné provést novou registraci s novým e-mailem.


plakát ABO 2018/19
plakát ABO 2018/19
foto: www.operabalet.cz



MAPA:



ZVEME VÁS NA:


HITY SVĚTOVÉHO
A ČESKÉHO NUZIKÁLU



JARNÍ KONCERT



VIVA VERDI



ONDŘEJ HAVELKA




    obrazek




PARTNEŘI A SPONZOŘI
SEVEROČESKÉHO DIVADLA:

Ústecký kraj Ústí nad Labem ostatní partneři

  • NEVÁHEJTE...

GISELLE
21.5 2019 19:00h - Ústí nad Labem


  • PREMIÉRA PŘEDSTAVENÍ

Sergej Prokofjev: Romeo a Julie - plakát
Sergej Prokofjev: Romeo a Julie - plakát
foto: www.operabalet.cz

více o tomto titulu...

Představení muzikálu
„Noc na Karlštejně“
finančně podporuje společnost

  • ARCHIV AKTUALIT



FOTOGRAF ÚSTECKÉHO DIVADLA:




NAŠI PARTNEŘI:









Jana Jandorová /tanečnice/

Jana Jandorová, Jiří Starý
Jana Jandorová, Jiří Starý
foto: www.berounsky.cz
Narodila se 18. 1. 1987 v Brně.

Balet vystudovala na Taneční konzervatoři v Brně, kterou absolvovala v roce 2006 (DiS.).

První angažmá měla v Moravském divadle v Olomouci v sezóně 2006/2007 (tančila v rolích Slepice a Dívky v baletu Marná opatrnost). 

Od 20. 8. 2007 je členkou souboru baletu Severočeského divadla opery a baletu v Ústí nad Labem. Tančí v těchto rolích v baletech a tanečních divadlech: sněhové vločky, valčík (Louskáček), Cikánky, Disko (Cikánské kořeny/í), Léto, Macecha (Popelka), Matka, Poupata (Café Aussig), Segidilla, Mercedes, Fandango, Cikáni, Dvě přítelkyně, Sen (Don Quijote). Kromě toho vystupuje v roli Margot v operetě Veselá vdova a tančí či tančila ve sboru v operetách, operách a muzikálech Severočeského divadla opery a baletu (Polská krev, Carmen, West Side Story, Čardášová princezna, Hello, Dolly!, Hoffmannovy povídky, Divotvorný hrnec, Otello). 

Od roku 2007 vyučuje v Baletním studiu Severočeského divadla opery a baletu (nejmenší děti).

Je ze sportovně založené rodiny, ona od šesti let cvičila moderní gymnastiku. K baletu jí přivedla její babička, která zjistila, že v Brně je taneční konzervatoř. Po 5. třídě základní školy tam nastoupila.
Baletní vzory nemá, nikdy k jednomu člověku netíhla, sama ví, co by chtěla. Je ráda, že má práci v baletním souboru, že dělá, co ji baví (v jejich ročníku na konzervatoři jich bylo 13, z nich tančí jen dvě). Její oblíbenou rolí je Cikánka v Café Aussig, Cikánky v Cikánských kořenech. Klasický balet ji příliš nepřitahuje, neboť v něm je přísně stanoveno, jak má vše vypadat. Víc ji vyhovuje moderna, kdy si člověk může více pohrát s tělem, každý může pojmout postavu podle sebe a vypadá to dobře.

Zatím neplánuje, čím by se chtěla zabývat po skončení aktivní činnosti - později by chtěla začít něco studovat.

Bydlí přechodně v Ústí nad Labem, je svobodná. Ve volném čase se věnuje jízdě na snowboardu, plavání, chodí na procházky, dříve pletla. Chtěla by rozvíjet sporty (během studií nesměli sportovat). Líbí se jí krajina v okolí Ústí nad Labem, kopce, lesy. Její představa ideálního volného dne: pořádně se vyspat, jít na masáž, jít někam s přáteli, na večeři. Oblíbená má jídla české kuchyně (řízky, knedlíky atd.), nejraději má rizoto; nápoje střídá – džus.

Šéf baletu o ní říká: „Tanečnice výrazného temperamentu, schopná veliké exprese. Je typem tanečnice, která diváka okamžitě přitáhne. Ve sboru i sólové roli.“





Výňatky z kritik STADTHEATER FÜRTH

PTÁČNÍK - STADTHEATER FÜRTH
Psáno z představení Thalia Theater Wien 18. 5. 2018
(výňatky 2 recenze)

Der Opernfreund
V rámci svého velkého turné hostoval Thalia Theater Wien v koprodukci s Operou Ústí nad Labem. A znovu měl intendant Werner Můller šťastnou ruku. Smrncovním představením plným elánu, věrným předloze, s převažně vynikajícími hlasy, bylo publikum ve Fůrthu více než hýčkané.

... Orchestr tohoto zájezdového divadla řídil lehkou, ale přesto pevnou rukou Milan Kaňák. Někdy snad trochu bouřlivěji, ke zpěvákům zvukově ne zcela přívětivě, ale to pouze V několika okamžicích. Celkově viděno má však svůj tým v orchestřišti stále v rukou a orchestr také hraje správně diferencované a šmrncovně.

Sborové nastudování je dílem Jana Snítila; nedovolil si žádné výkyvy a svůj sbor měl pevně v rukou.

Manfred Drescher 30.05.2018

ÚNOS ZE SERAILU - STADTHEATER FÜTH
Psáno z provedení 02.02.2019
(výňatky z recenze)

Der Opernfreund

....Nenápadne' a tím působivě bylo nastudování sboru Janem Snítilem. Všichni jsou vzájemně více než stateční.

...Jedním z prvních plusových bodů představení je rozhodně orchestr. Lze konstatovat, že hudebníci jsou evidentně sehrání a s hudbou si vzájemně...

...celý článek

speciální host v roli Feneny

v opeře NABUCCO - 15.4. 2019 - Olga Zhigmitova 
mezzosopranistka Olga Zhigmitova
mezzosopranistka Olga Zhigmitova

Studovala v Petrohradě na Konzervatoři N. A. Rimského-Korsakova ve třídě prof. Evgenie Perlasové. V letech 1996 - 2000 pokračovala ve studiu na Akademii P. I. Čajkovského v Ulan-Ude (Burjatsko) se specializací dirigování a hra na klavír. 

Mistrovské kurzy: 2016-2017 Guram Kvitsiniya, Elena Nosková, Olivera Miljakovič, Vladimír Chernov. 

Ceny a ocenění:

2009 - Gran-Prix v pěvecké soutěži "Sibirian Romansiade", Tomsk (Rusko)
2009 - I. cena Festivalu "Romanceade" v Moskvě (Rusko)
2009 - účast na Festivalu L.v. Beethovena ve Varšavě (Polsko)
2016 - Cena "Mezinárodní pěvecká soutěže Vissi d'Arte " v Praze (Česká republika)
2016 - účast ve finále mezinárodní soutěže "Concours de Bel Canto Vincenzo Bellini" v Marseille (Francie) 

Umělecké působení:

2009-2017 - sólistka ve Státním divadle Ulan-Ude, Burjatsko.
Od roku 2009 sólistka různých koncertů v Rusku (Petrohrad - Mariinské divadlo, Moskva - Natalia Saz) a operních představení (Irkutsk, Tomsk, Krasnojarsk, Novosibirsk, Chita) i v republikách Burjatsko i Jakutsko, ale i v zahraničí (Mongolsko, Francie). 

Pěvkyně Michaela Katráková: Má Veselá vdova? Konečně neumírám!

ÚSTECKÝ DENÍK:

...

...celý článek

Divadlo v Ústí trápí odchody baleťáků. Končí kvůli zdraví i lepší kariéře jinde

ÚSTECKÝ DENÍK:

...

...celý článek




© 2019 Severočeské divadlo, design & code by Marek Russ