• HERNÍ PLÁN

    
poutstčtsone
28293031123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728123


  • REZERVAČNÍ SYSTÉM

Pro on-line rezervaci vstupenek slouží jako přihlašovací jméno Váš e-mail, použitý dříve při registraci do klubu přátel divadla, heslo je stejné jako do klubu přátel divadla.

V případě zapomenutého či nesprávného hesla lze vygenerovat nové heslo a poslat si jej na e-mail. Je také možné provést novou registraci s novým e-mailem.


plakát ABO 2018/19
plakát ABO 2018/19
foto: www.operabalet.cz



MAPA:



ZVEME VÁS NA:


ZPÍVÁME PRO TEBE




    obrazek




PARTNEŘI A SPONZOŘI
SEVEROČESKÉHO DIVADLA:

Ústecký kraj Ústí nad Labem ostatní partneři

  • INSCENACE VESELÁ VDOVA:
    SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY:



  • NEVÁHEJTE...

PRODANÁ NEVĚSTA
27.3 2019 10:00h - Ústí nad Labem


  • PREMIÉRA PŘEDSTAVENÍ

plakát - Veselá vdova
plakát - Veselá vdova
foto: www.operabalet.cz

více o tomto titulu...

Představení muzikálu
„Noc na Karlštejně“
finančně podporuje společnost

  • ARCHIV AKTUALIT



FOTOGRAF ÚSTECKÉHO DIVADLA:




NAŠI PARTNEŘI:









Franz Lehár: VESELÁ VDOVA

(pohyb myší nad obrázkem=panning, i=popis, kliknutí=zvětšení fotky)
Lehárova Veselá vdova již při svém prvním uvedení v roce 1905 vzbudila obrovské nadšení, velmi rychle se z Vídně rozlétla do celého světa a stala se nejznámějším a nejúspěšnějším skladatelovým dílem. Nejméně dva hity z této operety zná doslova každý – píseň U Maxima jsem znám a vrcholně proslavenou Píseň o Vilje. Franz Lehár je zejména v souvislosti se svými posledními díly pověstný tím, že vnesl do operety smutek a slzy, jeho v pořadí pátá opereta však nabízí ještě klasický happy end.

KDY HRAJEME:


sezóna 2018-2019:
  • 24.ÚNOR 2019
    NEDĚLE od 17:00h

    NA JEVIŠTI ÚSTECKÉHO DIVADLA
  • 27.ÚNOR 2019
    STŘEDA od 19:00h

    NA JEVIŠTI ÚSTECKÉHO DIVADLA
  • 6.BŘEZEN 2019
    STŘEDA od 19:30h

    NA ZÁJEZDU - Waldkreiburg
  • 7.BŘEZEN 2019
    ČTVRTEK od 14:30h

    NA ZÁJEZDU - Schweinfurt
  • 9.BŘEZEN 2019
    SOBOTA od 19:30h

    NA ZÁJEZDU - Weingarten
  • 10.BŘEZEN 2019
    NEDĚLE od 17:00h

    NA ZÁJEZDU - Hanau
  • 19.BŘEZEN 2019
    ÚTERÝ od 19:00h

    NA JEVIŠTI ÚSTECKÉHO DIVADLA
  • 21.BŘEZEN 2019
    ČTVRTEK od 19:00h

    NA ZÁJEZDU
  • 24.BŘEZEN 2019
    NEDĚLE od 19:00h

    NA ZÁJEZDU - Cheb
    • opereta
    • datum premiéry: 22.2. 2019  
    • režie: Michal Lieberzeit   dirigent: Milan Kaňák, Miloš Formáček   choreografie: Jiří Pokorný   výtvarník scény: Dana Haklová   výtvarník kostýmů: Dana Haklová   sbormistr: Jan Snítil   asistent režie: Tomáš Christian Brázda  
      Inscenační supervize: Martin Otava Hudební nastudování: Milan Kaňák Překlad a úprava Textu: Martin Otava Překlad zpěvních textů: Eva Bezděková Asistent choreografa: Vladimír Gončarov Asistent dirigenta: Jan Snítil  
    • OSOBY A OBSAZENÍ:   Baron Mirko Zeta: Petr Matuszek / Michael Kubečka   Hana Glavari: Michaela Katráková / Alena Miro   Valencie: Viktoria Ballánová / Diana Hladíková   Hrabě Danilo: Jaroslav Kovacs / Michal Bragagnolo   Camille De Rosillion: Jan Ondráček / Milan Vlček   Raoul De St. Brioche: Tomáš Christian Brázda   Vicomt Cascada: Martin Matoušek   Bogdanovič: Sergeui Nikitine   Sylvia: Tereza Kašová   Kromow: Radek Krejčí   Olga: Ivana Azubuike   Prčič: Otakar Hájek   Praskovja: Jarmila Baxová / Hana Koubová   Něguš: Milan Nechyba / František Sysel
    ODKAZY PRO STAŽENÍ FOTOGRAFIÍ:





    Jan Ondráček - tenor

    Jan Ondráček - tenor
    Jan Ondráček - tenor
    foto: www.operabalet.cz
    Tenorista Jan Ondráček se narodil v Bernburgu (SRN). Absolvoval Pražskou konzervatoř u MgA. Alfréda Hampela a poté pokračoval v soukromém studiu u Mgr. Marie Urbanové a Miguelangela Cavalcantiho. 
    Po angažmá v Jihočeském divadle v Českých Budějovicích (Mozart: Die Zauberflöte, Zeller: Der Vogelhändler) debutoval v Národním divadle v Praze (Mozart: Le nozze di Figaro, Smetana: Prodaná nevěsta) a v Divadle J. K. Tyla v Plzni (Bellini: I Montecchi e i Capuleti, Wagner: Der fliegende Holländer). 
    Ve Státní opeře Praha poprvé vystoupil jako Peter Quint v české premiéře Brittenovy opery The Turn of the Screw a vytvořil tu řadu dalších postav (Monostatos, Remendado, Goro, Čekalinskij, Župan). Spolupracoval zde například s dirigenty  Hilarym Griffithsem, Heikem Mathiasem Försterem, Bohumilem Gregorem a Ondrejem Lenárdem a s režiséry Arnaudem Bernardem, Jiřím Nekvasilem, Jiřím Heřmanem a Davidem Pountneym. 
    V mozartovských produkcích Originálního hudebního divadla Praha vystoupil jako Don Ottavio (2009) a Tamino (2011). Do jeho oratorního repertoáru patří Mozartovy mše, Gounodova Messe solennelle en l'honneur de Sainte Cécile, Dvořákova...

    ...celý článek


    Petr Matuszek

    /Josef Herman, Hudební rozhledy 6/2014/

    Petr Matuszek
    Petr Matuszek
    foto: Hudební rozhledy
    Na poslední operetní premiéře v Severočeském divadle v Ústí nad Labem, revuální Růže z Argentiny Járy Beneše, odvedl jedinou pěknou roli vzteklého chlapáckého předáka ranče Cinta Nereze barytonista Petr Matuszek (1962). Nikdo další už nedokázal přehrávat postavy do patřičně obludné karika­tury, aby nebyly trapné. Stydno bylo z přehrávaného pomrkávání do publika, z obnošených šarží, ze ztráty vkusu. Věc strategie, umělecké cti a vkusu. Mnozí ústečtí diváci na premiéře vskutku hýkali blahem, ale byli i tací, kteří znechuceně odcházeli do šaten. Píšu to jen coby doklad Matuszekovy schopnosti učinit na jevišti cokoli, co je pro inscenaci potřebné, třeba i zlostně koulet očima a silácky tasit kolt, když je to zapotřebí, ale umí volit nejvhodnější prostředky a není tolik jako jiní odkázaný na jevištní i interpretační vedení. Záhy ukážeme, čím to zřejmě je, nyní konstatujme, že Matuszek absolvoval violu a zpěv na konzervatoři v Teplicích, že jeho učiteli zpěvu byli dlouholetý sólista ústecké opery Jan Vavruška a tenorista Národního divadla Jan Hlavsa. Vojnu si Matuszek odkroutil v AUS, v sezoně 1987/1988...

    ...celý článek


    Jaroslav Kovacs /tenor/

    Jaroslav Kovacs - tenor

    Jaroslav Kovacs - tenor
    foto:
    Vystudoval sólový zpěv na Konzervatoři v Teplicích, u operní pěvkyně prof. Jitky Slavíčkové. Během studia již zkusil divadelní praxi na jevišti Krušnohorského divadla. Studium musel na rok přerušit kvůli povinnosti základní vojenské služby, a tak byl konkurzem přijat jako sólista Armádního uměleckého souboru. Poté pokračoval ve studiu a zároveň již pravidelně vystupoval jako člen umělecké agentury se sídlem v Mostě.
    Absolvoval vystoupením se Severočeskou filharmonií a také již hostoval v inscenacích Krušnohorského divadla (Země úsměvů, Fialka z Montmartru). Na agenturních koncertech interpretoval především písňovou tvorbu českých a světových autorů pro tenorový obor. V roce 1996 dostal nabídku hostovat v ústecké opeře, kde ztvárnil postavu Bola Baraňskiho v Nedbalově operetě Polská krev. Téhož roku byla Jaroslavu Kovacsovi nabídnuta stálá smlouva. Stal se tak předním tenoristou Severočeského divadla opery a baletu.
    Zde za dobu své působnosti vytvořil role ve 36 inscenacích, a to většinou role hlavní či titulní. Současně byl pozván k hostování a k spolupráci na rolích ve Státní opeře Praha a v Jihočeském divadle České Budějovice. S...

    ...celý článek


    Radek Krejčí /basbaryton/

    www.radekkrejci.cz

    Radek Krejčí /basbaryton/

    Radek Krejčí /basbaryton/
    foto:
    Radek Krejčí se narodil 14. června 1964 v Praze. K profesionálnímu zpěvu ho přivedla profesorka D. Součková, která mu pomohla s přípravou na pražskou Akademii múzických umění. AMU absolvoval ve třídě profesora Karla Bermana v roce 1988. Již během studia hostoval v příbramské činohře a debutoval na scéně ústeckého divadla rolí Colase v Mozartově opeře Bastien a Bastienka (1986).

     
    Po absolutoriu nastoupil jako sólista Jihočeského divadla v Českých Budějovicích. Roku 1998 se stává sólistou opery ústeckého divadla. Zde vytvořil, mimo mnoha jiných, role v operách W. A. Mozarta (Kouzelná flétna, Figarova svatba), G. Pucciniho (Bohéma, Madama Butterfly) a v operetách F. Lehára (Veselá vdova) a J. Strausse (Cikánský baron). Celkem má nastudováno 75 rolí.

     
    Své vynikající herecké schopnosti předvedl již mnohokrát, naposledy v nově uvedeném muzikálu My Fair Lady, v němž ztvárnil postavu Zoltána Karpathyho. 


     Významná je rovněž jeho koncertní činnost. Zpíval téměř ve všech zemích Evropy.  Radek Krejčí vystupuje s komorními i symfonickými orchestry po celé republice. Spolupracoval například s Janáčkovou filharmonií Ostrava,...

    ...celý článek





    © 2019 Severočeské divadlo, design & code by Marek Russ