• HERNÍ PLÁN

    
poutstčtsone
303112345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930123


  • REZERVAČNÍ SYSTÉM

Pro on-line rezervaci vstupenek slouží jako přihlašovací jméno Váš e-mail, použitý dříve při registraci do klubu přátel divadla, heslo je stejné jako do klubu přátel divadla.

V případě zapomenutého či nesprávného hesla lze vygenerovat nové heslo a poslat si jej na e-mail. Je také možné provést novou registraci s novým e-mailem.





MAPA:



ZVEME VÁS NA:





    obrazek




PARTNEŘI A SPONZOŘI
SEVEROČESKÉHO DIVADLA:

Ústecký kraj Ústí nad Labem ostatní partneři

  • INSCENACE KOUZELNÁ FLÉTNA:
    SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY:



  • NEVÁHEJTE...

VESELÁ VDOVA
18.4 2020 0:00h - Wolfsburg


  • PREMIÉRA PŘEDSTAVENÍ

Frida - plakát
Frida - plakát
foto: www.operabalet.cz

více o tomto titulu...

Představení muzikálu
„Noc na Karlštejně“
finančně podporuje společnost

  • ARCHIV AKTUALIT



FOTOGRAF ÚSTECKÉHO DIVADLA:




NAŠI PARTNEŘI:








DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ VŠEM NÁVŠTĚVNÍKŮM !!!

Představení Severočeského divadla v Ústí nad Labem jsou do odvolání všechna zrušena.
Z důvodu vyhlášené karantény je uzavřen předprodej. Vstupenky zakoupené v pokladně předprodeje zde budete moci v klidu vrátit poté, co bude znovu otevřena po uvolnění karanténích opatření. O konkrétních termínech Vás budeme informovat, jakmile to bude možné. eVstupenky budou stornovány automaticky a peníze budou vráceny na účet.

Veškeré vstupenky, které byly zakoupeny osobně na jakémkoliv prodejním místě, je nutné vrátit či vyměnit opět na stejném prodejním místě. Colosseum Ticket neumožňuje hotovostní prodeje vracet bankovním převodem vzhledem k vyúčtování.
Co se týká abonentů, všechna představení budou odehrána v náhradních termínech.

Děkujeme za pochopení

Wolfgang Amadeus Mozart: KOUZELNÁ FLÉTNA

(pohyb myší nad obrázkem=panning, i=popis, kliknutí=zvětšení fotky)
Kouzelná flétna je poslední dílo Wolfganga Amadea Mozarta, které bylo poprvé uvedeno ve Vídni 30. září 1791 v Divadle Na Vídeňce. Německé libreto k opeře napsal Emanuel Schikaneder. Autoři vyšli z tradice starovídeňské kouzelné opery, jednoho z typů singspielu, zpěvohry kombinující zpívané a mluvené pasáže, v němž vedle postav ze světa lidí vystupovaly různé pohádkové bytosti i zvířata. Kouzelná flétna se stala nejslavnější ukázkou tohoto žánru nejen díky pohádkovému příběhu, ve kterém princ Tamino za pomoci kouzelné flétny a komického společníka Papagena hledá cestu k princezně Pamině, dceři Královny noci, ale také díky odkazům na zednářskou symboliku a v neposlední řadě díky Mozartově okouzlující hudbě. Rok po vídeňské premiéře se opera hrála i v Praze a to v budově dnešního Stavovského divadla 25. října 1792. Jde o jedno z nejhranějších děl světového operního repertoáru.

  • opera
  • datum premiéry: 16.2. 2018  
  • režie: Martin Otava   dirigent: Miloš Formáček, Jan Snítil   výtvarník scény: Martin Otava   výtvarník kostýmů: Dana Haklová, Jan Skalický   sbormistr: Jan Snítil  
  • OSOBY A OBSAZENÍ:   Královna Noci: Hana Chelberg/Tereza Štěpánková/Natalia Tkachuk   Pamina: Zuzana Ballánová/Gabriela Kopperová   Papagena: Viktória Ballánová/Gabriela Godarská/Monika Sommer   Tamino: Michal Bragagnolo/Jan Ondráček   Papageno: Martin Matoušek/Petr Matuszek   Sarastro: Josef Kovačič/Zdeněk Plech/Pavel Vančura   Monostatos: Jaroslav Kovacs/Hector Manuel Mir   Mluvčí: Radek Krejčí   První ozbrojenec: Jaroslav Kovacs/Milan Vlček   Druhý ozbrojenec: Otakar Hájek/Serguey Nikitine   První dáma: Jarmila Baxová/Soňa Godarská/Monika Sommerová   Druhá dáma: Hanna Zimina/Lucie Vagenknechtová   Třetí dáma: Jana Kubicová/Valeryia Vaygant   První chlapec: Jarmila Baxová/Soňa Godarská/Monika Sommerová   Druhý chlapec: Hanna Zimina/Lucie Vagenknechtová   Třetí chlapec: Jana Kubicová/Valeryia Vaygant   Kněží: Otakar Hájek / Jaroslav Kovacs / Serguey Nikitine / Milan Vlček
ODKAZY PRO STAŽENÍ FOTOGRAFIÍ:





Jaroslav Kovacs /tenor/

Jaroslav Kovacs - tenor

Jaroslav Kovacs - tenor
foto:
Vystudoval sólový zpěv na Konzervatoři v Teplicích, u operní pěvkyně prof. Jitky Slavíčkové. Během studia již zkusil divadelní praxi na jevišti Krušnohorského divadla. Studium musel na rok přerušit kvůli povinnosti základní vojenské služby, a tak byl konkurzem přijat jako sólista Armádního uměleckého souboru. Poté pokračoval ve studiu a zároveň již pravidelně vystupoval jako člen umělecké agentury se sídlem v Mostě.
Absolvoval vystoupením se Severočeskou filharmonií a také již hostoval v inscenacích Krušnohorského divadla (Země úsměvů, Fialka z Montmartru). Na agenturních koncertech interpretoval především písňovou tvorbu českých a světových autorů pro tenorový obor. V roce 1996 dostal nabídku hostovat v ústecké opeře, kde ztvárnil postavu Bola Baraňskiho v Nedbalově operetě Polská krev. Téhož roku byla Jaroslavu Kovacsovi nabídnuta stálá smlouva. Stal se tak předním tenoristou Severočeského divadla opery a baletu.
Zde za dobu své působnosti vytvořil role ve 36 inscenacích, a to většinou role hlavní či titulní. Současně byl pozván k hostování a k spolupráci na rolích ve Státní opeře Praha a v Jihočeském divadle České Budějovice. S...

...celý článek


Miloš Formáček /dirigent/

Orchestr Severočeské divadlo, dirigent Miloš Formáček
Orchestr Severočeské divadlo, dirigent Miloš Formáček
foto: www.operabalet.cz
Miloš Formáček – dirigent, se narodil v roce 1956, v hudební rodině (Jeho otec byl 1.fagotistou České filharmonie). V roce 1978 absolvoval na Konzervatoři v Praze klavír, kompozici a dirigování. Studia ukončil v roce 1983 na Akademii múzických umění v Praze u národního umělce, šéfdirigenta České filharmonie prof. Václava Neumanna.

Miloš Formáček se zúčastnil několika mezinárodních mistrovských dirigentských kurzů, je laureátem několika dirigentských a skladatelských soutěží. V roce 1981 byl angažován jako dirigent Symfonického orchestru konzervatoře v Praze, se kterým mimo jiné koncertoval na hudebním festivalu v Bayreuthu. Na Konzervatoři v Praze vyučoval hudební teorii a dirigování, později také přednášel na Pedagogické fakultě Karlovy Univerzity a Univerzitě J. A. Komenského.

V roce 1988 byl angažován jako dirigent, později šéfdirigent Hudebního divadla v Praze a průběžně hostoval především u význačných českých symfonických orchestrů, se kterými vystupoval doma i v zahraničí (Itálie, Rakousko, Belgie, Švýcarsko, Francie, Německo, Španělsko, Portugalsko, Holandsko aj.). V letech 2002-2006...

...celý článek


Radek Krejčí /basbaryton/

www.radekkrejci.cz

Radek Krejčí /basbaryton/

Radek Krejčí /basbaryton/
foto:
Radek Krejčí se narodil 14. června 1964 v Praze. K profesionálnímu zpěvu ho přivedla profesorka D. Součková, která mu pomohla s přípravou na pražskou Akademii múzických umění. AMU absolvoval ve třídě profesora Karla Bermana v roce 1988. Již během studia hostoval v příbramské činohře a debutoval na scéně ústeckého divadla rolí Colase v Mozartově opeře Bastien a Bastienka (1986).

 
Po absolutoriu nastoupil jako sólista Jihočeského divadla v Českých Budějovicích. Roku 1998 se stává sólistou opery ústeckého divadla. Zde vytvořil, mimo mnoha jiných, role v operách W. A. Mozarta (Kouzelná flétna, Figarova svatba), G. Pucciniho (Bohéma, Madama Butterfly) a v operetách F. Lehára (Veselá vdova) a J. Strausse (Cikánský baron). Celkem má nastudováno 75 rolí.

 
Své vynikající herecké schopnosti předvedl již mnohokrát, naposledy v nově uvedeném muzikálu My Fair Lady, v němž ztvárnil postavu Zoltána Karpathyho. 


 Významná je rovněž jeho koncertní činnost. Zpíval téměř ve všech zemích Evropy.  Radek Krejčí vystupuje s komorními i symfonickými orchestry po celé republice. Spolupracoval například s Janáčkovou filharmonií Ostrava,...

...celý článek


Milan Vlček /tenor/

Milan Vlček /tenor/
Milan Vlček /tenor/
foto: www.operabalet.cz
    Už v době studií na vysoké škole jsem v Komorní opeře Janáčkovy akademie muzických umění v Brně nastudoval roli ACISE v Händelově díle ACIS A GALATHEA  a  roli DONA JOSÉ  v Bizetově  CARMEN.

     Po ukončení studia jsem se v roce 1994 stal sólistou opery Městského divadla v Ústí nad Labem. Zde jsem vystoupil ve své první roli JENÍKA v opeře Bedřicha Smetany PRODANÁ NEVĚSTA. Potom následovaly role EDWINA v operetě E. Kálmána ČARDÁŠOVÁ PRINCEZNA, VÍTKA ve Smetanově TAJEMSTVÍ  a  BEPPA v  KOMEDIANTECH  R. Leoncavalla. V poslední době jsem tady vystoupil také jako RINUCCIO v opeře GIANNI SCHICCHI,  FAUST v Gounodově FAUSTU A MARKÉTĚ, VÉVODA v RIGOLETTU a také jako BARINKAY v operetě CIGÁNSKÝ BARON.

     V roce 1996 jsem nastoupil do stálého angažmá v Janáčkově opeře Národního divadla v Brně. Jako první roli jsem zde nastudoval DONA  OTTAVIA v  DONU GIOVANNIM  W. A. MOZARTA  a dále TAMINA v  KOUZELNÉ FLÉTNĚ, REMENDADA v  CARMEN, KORMIDELNÍKA v  BLUDNÉM HOLANĎANOVI, WALTERA v  TANNHÄUSEROVI, ISMAELA v  NABUCCU, ALFREDA  v  LA TRAVIATĚ,  NEMORINA  v  NÁPOJI LÁSKY, GONZALVA ve ŠPANĚLSKÉ HODINCE M. Ravela nebo Lyonela v MARTĚ...

...celý článek





© 2020 Severočeské divadlo, design & code by Marek Russ