• HERNÍ PLÁN

    
poutstčtsone
01234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234


  • REZERVAČNÍ SYSTÉM

Pro on-line rezervaci vstupenek slouží jako přihlašovací jméno Váš e-mail, použitý dříve při registraci do klubu přátel divadla, heslo je stejné jako do klubu přátel divadla.

V případě zapomenutého či nesprávného hesla lze vygenerovat nové heslo a poslat si jej na e-mail. Je také možné provést novou registraci s novým e-mailem.





MAPA:





Novoroční koncert

ZVEME VÁS NA:



    obrazek




PARTNEŘI A SPONZOŘI
SEVEROČESKÉHO DIVADLA:

Ústecký kraj Ústí nad Labem ostatní partneři

  • VALNÁ HROMADA

Jednatel společnosti Severočeské divadlo s.r.o. svolává řádnou valnou hromadu společnosti na den 20.11.2024 ve 13.00 hod. Zasedání se uskuteční v historické budově Severočeského divadla s.r.o. v Ústí nad Labem, Lidické náměstí 1710/10 ve 2. patře.

další dokumenty k VH zde...

  • VNITŘNÍ OZNAMOVACÍ SYSTÉM ZAMĚSTNAVATELE

E-mail: severoceskedivadlo@seznam.cz
Telefon: +420 210 082 134


  • NEVÁHEJTE...

NETOPÝR
15.2 2025 17:00h - Ústí nad Labem


  • PREMIÉRA PŘEDSTAVENÍ

Hello, Dolly plakát
Hello, Dolly plakát
foto: www.operabalet.cz

více o tomto titulu...

Představení muzikálu
„Noc na Karlštejně“
finančně podporuje společnost


NAŠI PARTNEŘI:
















PROGRAM DIVADLA:
BŘEZEN 2010
7.
NEDĚLE

začátek
v 10:00 hodin

Ať žijí duchové

Hoffmannovo divadlo Uherské Hradiště

mimořádně v 10,00 !!!
Ať žijí duchové – film, dnes už téměř kultovní, dává skvělou příležitost vytvořit divadelní podobu blízkou dnešním dětem. Divadlo sice postrádá některé postupy a principy, které umožňuje film, ale má něco co je možná cennější – divadelní fantazii a znak a hlavně přímý kontakt s divákem. Nechybí ani spousta hezkých písniček.

TYP PŘEDSTAVENÍ: činohra s písničkami
VSTUPNÉ: 50 a 100 Kč + RD/5
PŘEDSTAVENÍ JIŽ PROBĚHLO... (NA JEVIŠTI ÚSTECKÉHO DIVADLA)
BŘEZEN 2010
7.
NEDĚLE

začátek
v 17:00 hodin

[Milan Vlček] (Jeník), [Aleš Hendrych] (Kecal)
Severočeské divadlo uvádí Prodanou nevěstu v její první verzi z roku 1866, jež je podstatně jiná, než v jaké ji známe dnes. Toto první znění opery je výrazně kratší, má pouze dvě jednání. Celkem dvacet jedna hudebních celků je propojeno mluveným slovem. První verze je bez později přidaných tanců, zato však obsahuje sociální satiru - kuplet Principála a Esmeraldy kritizující společenskou přetvářku. Sám Smetana ke své původní Prodané nevěstě řekl: „Prodaná nevěsta, pánové, jest vlastně hračka. Já jsem ji skládal ne ze ctižádosti, nýbrž ze vzdoru, poněvadž se mi po Braniborech vyčítalo, že jsem Wagnerián a že bych ani v národním lehčím slohu nic nedovedl. Tu jsem ihned běžel k Sabinovi, aby mi udělal libreto a napsal jsem Prodanou nevěstu dle tehdejšího mého zdání tak, že se jí ani Offenbach nevyrovnal.“ Režisérka Karla Štaubertová svou Prodanou nevěstu inscenovala jako neotřelou českou hudební veselohru. Vrací se k původní verzi nejen proto, že je to zajímavé, ale i s nadějí na současný tvar. S respektem k tradici, ale čelem proti ní, jako rovnocenný partner. Za mimořádný umělecký výkon v roli Mařenky byla v uplynulé divadelní sezóně nominována Petra Šimková Alvarez na Cenu Thálie 2009. Herecká asociace České republiky, která ceny Thálie každoročně udílí, k nominaci Petry Šimkové uvedla: „Jako Mařenka upoutala jistými výškami i sytou střední polohou, v neposlední řadě i perfektní artikulací. Roli nic nezůstala dlužna ani po herecké stránce a vyjádřila ji jako plnokrevnou venkovskou dívku, která má plno citu pro scény s Jeníkem, ale i humor ve scénách s Vaškem.“
více o tomto představení...

TYP PŘEDSTAVENÍ: opera
DÉLKA: cca. 2,25h
OBSAZENÍ: dir. Norbert Baxa
Mařenka: Petra Šimková
Jeník: Milan Vlček
Kecal: Aleš Hendrych
Vašek: Ondřej Socha
Matuszek, Koubová,Krejčí,
Páchová,Brázda, Klamo A.,
Čejka,
sbor, orchestr,kejklíři,
VSTUPNÉ: 100 - 340 Kč
PŘEDSTAVENÍ JIŽ PROBĚHLO... (NA JEVIŠTI ÚSTECKÉHO DIVADLA)
BŘEZEN 2010
8.
PONDĚLÍ

začátek
v 10:00 hodin

Ať žijí duchové

Hoffmannovo divadlo Uherské Hradiště

Ať žijí duchové – film, dnes už téměř kultovní, dává skvělou příležitost vytvořit divadelní podobu blízkou dnešním dětem. Divadlo sice postrádá některé postupy a principy, které umožňuje film, ale má něco co je možná cennější – divadelní fantazii a znak a hlavně přímý kontakt s divákem. Nechybí ani spousta hezkých písniček.

VSTUPNÉ: zadáno pro školy
PŘEDSTAVENÍ JIŽ PROBĚHLO... (NA JEVIŠTI ÚSTECKÉHO DIVADLA)
BŘEZEN 2010
13.
SOBOTA

začátek
v 14:00 hodin

KRAJSKÁ PŘEHLÍDKA DĚTSKÝCH SKUPIN SCÉNICKÉHO TANCE

pořádá Občanské sdružení S-hle-dání ve spolupráci se ZUŠ E. Randové v Ústí nad Labem

VSTUPNÉ: 20 Kč
PŘEDSTAVENÍ JIŽ PROBĚHLO... (NA JEVIŠTI ÚSTECKÉHO DIVADLA)
BŘEZEN 2010
18.
ČTVRTEK

začátek
v 19:00 hodin

[WeiLong Tao] (Rodolfo), [Valeria Vaygant] (Mimi)
Mimořádný rozkvět italské opery v 19. století vrcholil nástupem verismu. Verismus je směr omezený národně i žánrově. Je záležitostí výhradně italské operní tvorby konce 19. a začátku 20. století. Jeho název je odvozen z italského slova vero, které znamená pravdivý. Autoři veristických oper skutečně od začátku usilovali o hudebně dramatické ztvárnění příběhů společensky pravdivých, osvobozených od romantické idealizace. Šlo jim o odraz skutečnosti, o co nejvěrnější kopii životních faktů a lidských charakterů. Veristé vyhledávali libreta na sociálně vyhraněné náměty ze současného života, které řeší nelehké životní situace. Tyto naturalistické tendence se projevovaly i v dalších uměleckých odvětvích jako je literatura, drama a výtvarné umění. Román francouzského spisovatele Henriho Murgera Obrazy ze života bohémy z roku 1849 měl mimořádný úspěch a Puccini v něm vycítil velké dramatické možnosti. Na pozadí přátelství čtyř bohémů - umělců se odehrává dojemný příběh o lásce chudého básníka Rodolfa ke křehké, nemocí oslabené Mimi, které není dopřáno dlouhého života. Tento příběh milenců, jež byli chudí penězi, ale bohatí láskou, zpracovali libretisté Giuseppe Giacosa a Luigi Illica. Puccini zde prokázal mistrovství v hudebním vystižení místního koloritu - Claude Debussy prý prohlásil, že nepoznal nikoho, kdo by lépe hudebně popsal Paříž té doby než Puccini. Opera je uváděna v italském originále a na domácí scéně s českými titulky.
více o tomto představení...

TYP PŘEDSTAVENÍ: opera
DÉLKA: cca. 2,30h
OBSAZENÍ: dir: N. Baxa
Rodolfo: Weilong Tao
Mimi: Liana Sass
Musetta: Anna Klamo
Marcello: Haitao Wang
Colline: Josef Škarka
Matoušek, Matuszek, Krejčí
Machát, Fieweger, Brázda
sbor, orchestr
VSTUPNÉ: 200 - 480 Kč + V/7
PŘEDSTAVENÍ JIŽ PROBĚHLO... (NA JEVIŠTI ÚSTECKÉHO DIVADLA)
BŘEZEN 2010
19.
PÁTEK

začátek
v 10:00 hodin

[Anna Klamo] (Popelka), [Martin Matoušek] (Sykoš)
V roce 2009 a 2010 si připomínáme dvě významná výročí českého skladatele Bohuslava Martinů (1890 – 1959). K jeho odkazu se Severočeské divadlo připojuje uvedením opery Veselohra na mostě, jež patří mezi díla malé rozsahem, ale velké originalitou a půvabem. „Veselohra na mostě je každému srozumitelné lidové divadlo, ve kterém se Bohuslav Martinů vysmál lidské hlouposti a snaze sešněrovat život do příručky byrokratických pravidel. K přitažlivosti díla přispívá velkou měrou rozkošná obrozenecká čeština Václava Klimenta Klicpery, se kterou si Martinů ve svém zhudebnění zálibně pohrává. Žádné jiné jevištní dílo Martinů se nedočkalo tolika stovek inscenací na celém světě, zejména poté, co mu byla udělena cena Newyorského kruhu kritiků za nejlepší operu uvedenou v tomto městě v roce 1951. Tehdy - v nejtužším období Studené války – muselo toto zdánlivě bezproblémové dílko působit přímo třeskutě, protože v sobě skrývá pod rozverným povrchem hlubokou otázku (o které nemohl Klicpera mít ještě sebemenší ponětí) - jak se má zachovat jedinec, který se bez vlastního přičinění ocitl mezi dvěma nepřátelskými tábory“, říká Aleš Březina, muzikolog a ředitel Institutu Bohuslava Martinů. Režisér Zbyněk Brabec dodává: „Martinů hudba je nesmírně průzračná a velice vtipná, zejména ve složitých ansámblech. Plně koresponduje s původním Klicperovým textem. Je moderní a přitom vychází z české tradice. Operu uvedeme v netradičním prostoru divadelní zkušebny, který umožňuje nekonvenční prostorové řešení i bezprostřední kontakt s divákem.“ Inscenace je určena především mládeži a dětem a bude uvedena v komorním prostoru divadla – tzv. televizním studiu.
Projekt se uskutečnil za finanční podpory Nadace Bohuslava Martinů.
více o tomto představení...

TYP PŘEDSTAVENÍ: opera
DÉLKA: cca. 45 minut
OBSAZENÍ: dir.: Milan Kaňák
Bedroň: Petr Matuszek
Eva: Lenka Schűtzová
Sykoš: Martin Matoušek
Popelka: Anna Klamo
Učitel: Tomáš Bijok
Brázda, Fieweger,Wagner
určený balet
PŘEDSTAVENÍ JIŽ PROBĚHLO... (NA ZKUŠEBNĚ ÚSTECKÉHO DIVADLA)
BŘEZEN 2010
21.
NEDĚLE

začátek
v 17:00 hodin

[Pavel Machát](Parpignol)
Mimořádný rozkvět italské opery v 19. století vrcholil nástupem verismu. Verismus je směr omezený národně i žánrově. Je záležitostí výhradně italské operní tvorby konce 19. a začátku 20. století. Jeho název je odvozen z italského slova vero, které znamená pravdivý. Autoři veristických oper skutečně od začátku usilovali o hudebně dramatické ztvárnění příběhů společensky pravdivých, osvobozených od romantické idealizace. Šlo jim o odraz skutečnosti, o co nejvěrnější kopii životních faktů a lidských charakterů. Veristé vyhledávali libreta na sociálně vyhraněné náměty ze současného života, které řeší nelehké životní situace. Tyto naturalistické tendence se projevovaly i v dalších uměleckých odvětvích jako je literatura, drama a výtvarné umění. Román francouzského spisovatele Henriho Murgera Obrazy ze života bohémy z roku 1849 měl mimořádný úspěch a Puccini v něm vycítil velké dramatické možnosti. Na pozadí přátelství čtyř bohémů - umělců se odehrává dojemný příběh o lásce chudého básníka Rodolfa ke křehké, nemocí oslabené Mimi, které není dopřáno dlouhého života. Tento příběh milenců, jež byli chudí penězi, ale bohatí láskou, zpracovali libretisté Giuseppe Giacosa a Luigi Illica. Puccini zde prokázal mistrovství v hudebním vystižení místního koloritu - Claude Debussy prý prohlásil, že nepoznal nikoho, kdo by lépe hudebně popsal Paříž té doby než Puccini. Opera je uváděna v italském originále a na domácí scéně s českými titulky.
více o tomto představení...

TYP PŘEDSTAVENÍ: opera
DÉLKA: cca. 2,30h
OBSAZENÍ: dir.: Norbert Baxa
Mimi Valeria Vaygant
Musetta Liana Sass
Rudolf : WeiLong Tao
Marcello: Haitao Wang
Colline: Josef Škarka
Schaunard: Martin Matoušek
Matuszek, Krejčí, Machát,
Fieweger, Brázda, Orechov,
Bednář, kompars, děti,
sbor, orchestr
VSTUPNÉ: 200 - 480 Kč + N/8
PŘEDSTAVENÍ JIŽ PROBĚHLO... (NA JEVIŠTI ÚSTECKÉHO DIVADLA)
BŘEZEN 2010
22.
PONDĚLÍ

začátek
v 19:00 hodin

Vyhlášení nejúspěšnějšího sportovce roku 2009

pořádá ČOK CZ s. r. o., Deník, ČSTV, Město Ústí nad Labem a Ústecký kraj

VSTUPNÉ: volné vstupenky k vyzvednutí v redakci Deníku, Klíšská 25, ÚL
PŘEDSTAVENÍ JIŽ PROBĚHLO... (NA JEVIŠTI ÚSTECKÉHO DIVADLA)
BŘEZEN 2010
23.
ÚTERÝ

začátek
v 19:00 hodin

[Valeria Vaygant](Mimi), [WeiLong Tao](Rodolfo)
Mimořádný rozkvět italské opery v 19. století vrcholil nástupem verismu. Verismus je směr omezený národně i žánrově. Je záležitostí výhradně italské operní tvorby konce 19. a začátku 20. století. Jeho název je odvozen z italského slova vero, které znamená pravdivý. Autoři veristických oper skutečně od začátku usilovali o hudebně dramatické ztvárnění příběhů společensky pravdivých, osvobozených od romantické idealizace. Šlo jim o odraz skutečnosti, o co nejvěrnější kopii životních faktů a lidských charakterů. Veristé vyhledávali libreta na sociálně vyhraněné náměty ze současného života, které řeší nelehké životní situace. Tyto naturalistické tendence se projevovaly i v dalších uměleckých odvětvích jako je literatura, drama a výtvarné umění. Román francouzského spisovatele Henriho Murgera Obrazy ze života bohémy z roku 1849 měl mimořádný úspěch a Puccini v něm vycítil velké dramatické možnosti. Na pozadí přátelství čtyř bohémů - umělců se odehrává dojemný příběh o lásce chudého básníka Rodolfa ke křehké, nemocí oslabené Mimi, které není dopřáno dlouhého života. Tento příběh milenců, jež byli chudí penězi, ale bohatí láskou, zpracovali libretisté Giuseppe Giacosa a Luigi Illica. Puccini zde prokázal mistrovství v hudebním vystižení místního koloritu - Claude Debussy prý prohlásil, že nepoznal nikoho, kdo by lépe hudebně popsal Paříž té doby než Puccini. Opera je uváděna v italském originále a na domácí scéně s českými titulky.
více o tomto představení...

TYP PŘEDSTAVENÍ: opera
DÉLKA: cca. 2,30h
OBSAZENÍ: Dirigent: Norbert Baxa
Rodolfo: WeiLong Tao
Marcello: Haitao Wang
Mimi: Liana Sass
Musetta: Anna Klamo
Colline: Josef Škarka
Schaunard: Martin Matoušek
Matuszek, Krejčí, Machát,
Brázda, Orechov, Bednář,
kompars, sbor, orchestr
VSTUPNÉ: 200 - 480 Kč + A/7
PŘEDSTAVENÍ JIŽ PROBĚHLO... (NA JEVIŠTI ÚSTECKÉHO DIVADLA)
BŘEZEN 2010
24.
STŘEDA

začátek
v 19:00 hodin

[Martin Matoušek] (Figaro), [Tereza Chyňavová] (Cherubín)
Mozartova opera Figarova svatba dodnes neztrácí na své elegantní lehkosti zápletkové komedie a satirickém účinku. Toto geniální dílo o společnosti a jejích mravech vznikalo potají. Beaumarchaisova hra Bláznivý den aneb Figarova svatba byla tehdy v Rakousku zakázaná. Přesto Mozart chtěl toto dílo zhudebnit a oslovil proto libretistu da Ponteho. Na tématu musel pracovat tajně a čekat na vhodný okamžik, ve kterém by císař provedení opery schválil. Nakonec celou operu Mozart zkomponoval za půl roku a hudbou vyjádřil vše, co v libretu nesmělo být vyřčeno. Do té doby bylo nemyslitelné, aby obyčejný služebník v takovém dramatickém díle nejen hrál hlavní postavu, nýbrž také bojoval s vychytralostí proti urozenému panstvu, aby nakonec z tohoto duelu vyšel jako vítěz. Premiéru měla 1. května 1786 ve Vídni, ale největší úspěch zaznamenala až v prosinci ve Stavovském divadle v Praze. Mozart zde dospěl k tomu, co bývá nejtěžší: za veselým příběhem odhalil hlubokou pravdu života. Opera je uváděna v italském originále a na domácí scéně s českými titulky.
více o tomto představení...

TYP PŘEDSTAVENÍ: opera
DÉLKA: cca. 3h
OBSAZENÍ: dir.: Milan Kaňák
Hrabě: Haitao Wang
Hraběnka: Liana Sass
Zuzanka: Anna Klamo
Figaro: Martin Matoušek
Cherubín: Barbora Kadlčíková
Páchová, Kovacs, Šokalo,
Machát, Krejčí, Boháčková,
Chladová, Moozová,
sbor, orchestr
VSTUPNÉ: 100 - 340 Kč + H/6
PŘEDSTAVENÍ JIŽ PROBĚHLO... (NA JEVIŠTI ÚSTECKÉHO DIVADLA)
BŘEZEN 2010
26.
PÁTEK

začátek
v 20:00 hodin

Krása pomáhá dětem

pořádá Lenka Kocmanová Taussigová

TYP PŘEDSTAVENÍ: dobročinná akce
VSTUPNÉ: 149 - 249 Kč
PŘEDSTAVENÍ JIŽ PROBĚHLO... (NA JEVIŠTI ÚSTECKÉHO DIVADLA)
BŘEZEN 2010
27.
SOBOTA

začátek
v 17:00 hodin

Plakát k premiéře baletu Don Quijote
Don Quijote je jedním z baletů zlatého fondu světového divadelního umění. Jeho obliba spočívá v temperamentní a jiskřivé hudbě Ludwiga Minuse, ve střídání komediální i vážné tváře představení a ve strhujících tancích, které dávají vyniknout virtuozitě a temperamentu tanečníků. Barvité španělské prostředí, ve kterém se balet odehrává, to vše jen podtrhuje. Krása tradiční choreografie Maria Petipy, která tvoří významnou část inscenace, je natolik zřejmá, že je dnes klasikou a právě proto se zachovala do dnešních dnů.
více o tomto představení...

TYP PŘEDSTAVENÍ: balet
DÉLKA: cca. cca 3h
OBSAZENÍ: Dir.: Norbert Baxa
Kitri - Michaela Procházková
Basil - Petr Popovský
Espada - Vladimír Gončarov
Don Quijote - Jan Herbert Fuchs j.h.
Sancho Panza - Jaroslav Žák j.h.
VSTUPNÉ: 100 - 340 Kč + K/7
PŘEDSTAVENÍ JIŽ PROBĚHLO... (NA JEVIŠTI ÚSTECKÉHO DIVADLA)
BŘEZEN 2010
28.
NEDĚLE

začátek
v 17:00 hodin

[Jolana Smyčková] (Káča),[Martin Matoušek] (Woody Rychtarik)
Divotvorný hrnec byl prvním opravdovým americkým muzikálem v Evropě i u nás, kde je na jeviště v roce 1948 ve svém divadle a ve svém geniálně vtipném překladu uvedli Jiří Voskovec a Jan Werich. Příběh o lásce, ale také aroganci a bezohlednosti, je plný pohádkového tajemství: vystupuje v něm několik nadpřirozených postav (dokonce i jeden předmět, který by si leckdo jistě přál vlastnit – hrnec, a který každému splní tři přání) a dějí se v něm věci vskutku nevídané. Režisér Radek Balaš ke své inscenaci řekl: „Tento příběh mám rád pro jeho vynikající hudbu, nápadité a hravé písňové texty, vtipné dialogy a hlavně báječný humor vodníka Čochtana. Chtěli jsme vám naší inscenací navařit guláš plný inteligentní zábavy, vtipných gagů, krásných písniček a dynamických tanečních čísel. Divohrnec by měl být sladkým zákuskem po úmorném dni.“ V roli Vodníka Čochtana vystupuje Josef Alois Náhlovský.
více o tomto představení...

TYP PŘEDSTAVENÍ: muzikál
DÉLKA: cca. 2:45 min.
OBSAZENÍ: dir.: Pavel Kantořík
Čochtan: Josef Náhlovský
Novák: Petr Matuszek
Káča: Jolana Smyčková
Woody:Martin Matoušek
Šimánová,Ondřich, Páchová,
Brázda, Machát, Boháčková,
Konař,Orechov, děti, sbor,
orchestr
VSTUPNÉ: 280 - 600 Kč
PŘEDSTAVENÍ JIŽ PROBĚHLO... (NA JEVIŠTI ÚSTECKÉHO DIVADLA)
BŘEZEN 2010
29.
PONDĚLÍ

začátek
v 10:00 hodin

[Anna Klamo] (Popelka), [Martin Matoušek] (Sykoš), [Petr Matuszek] (Bedroň)
V roce 2009 a 2010 si připomínáme dvě významná výročí českého skladatele Bohuslava Martinů (1890 – 1959). K jeho odkazu se Severočeské divadlo připojuje uvedením opery Veselohra na mostě, jež patří mezi díla malé rozsahem, ale velké originalitou a půvabem. „Veselohra na mostě je každému srozumitelné lidové divadlo, ve kterém se Bohuslav Martinů vysmál lidské hlouposti a snaze sešněrovat život do příručky byrokratických pravidel. K přitažlivosti díla přispívá velkou měrou rozkošná obrozenecká čeština Václava Klimenta Klicpery, se kterou si Martinů ve svém zhudebnění zálibně pohrává. Žádné jiné jevištní dílo Martinů se nedočkalo tolika stovek inscenací na celém světě, zejména poté, co mu byla udělena cena Newyorského kruhu kritiků za nejlepší operu uvedenou v tomto městě v roce 1951. Tehdy - v nejtužším období Studené války – muselo toto zdánlivě bezproblémové dílko působit přímo třeskutě, protože v sobě skrývá pod rozverným povrchem hlubokou otázku (o které nemohl Klicpera mít ještě sebemenší ponětí) - jak se má zachovat jedinec, který se bez vlastního přičinění ocitl mezi dvěma nepřátelskými tábory“, říká Aleš Březina, muzikolog a ředitel Institutu Bohuslava Martinů. Režisér Zbyněk Brabec dodává: „Martinů hudba je nesmírně průzračná a velice vtipná, zejména ve složitých ansámblech. Plně koresponduje s původním Klicperovým textem. Je moderní a přitom vychází z české tradice. Operu uvedeme v netradičním prostoru divadelní zkušebny, který umožňuje nekonvenční prostorové řešení i bezprostřední kontakt s divákem.“ Inscenace je určena především mládeži a dětem a bude uvedena v komorním prostoru divadla – tzv. televizním studiu.
Projekt se uskutečnil za finanční podpory Nadace Bohuslava Martinů.
více o tomto představení...

TYP PŘEDSTAVENÍ: opera
DÉLKA: cca. 45 minut
OBSAZENÍ: dir: Milan Kaňák
Bedroň: Petr Matuszek
Eva: Lanka Schützová
Sykoš: Martin Matoušek
Učitel: Tomáš Bijok
Popelka: Anna Klamo
Brázda, Wagner,Fieweger,
určený balet, orchestr
PŘEDSTAVENÍ JIŽ PROBĚHLO... (NA ZKUŠEBNĚ ÚSTECKÉHO DIVADLA)
BŘEZEN 2010
30.
ÚTERÝ

začátek
v 15:00 hodin

Enjoy Dancing - 3. ročník

pořádá Dance Center Marverci při Domu dětí a mládeže ÚL

TYP PŘEDSTAVENÍ: taneční přehlídka
VSTUPNÉ: 100 a 150 Kč
PŘEDSTAVENÍ JIŽ PROBĚHLO... (NA JEVIŠTI ÚSTECKÉHO DIVADLA)
BŘEZEN 2010
30.
ÚTERÝ

začátek
v 18:00 hodin

Enjoy Dancing - 3.ročník

pořádá Dance Center Marverci při Domu dětí a mládeže ÚL

TYP PŘEDSTAVENÍ: taneční přehlídka
VSTUPNÉ: 100 a 150 Kč
PŘEDSTAVENÍ JIŽ PROBĚHLO... (NA JEVIŠTI ÚSTECKÉHO DIVADLA)






POZOR!
VÁŽENÍ DIVÁCI, OMLOUVÁME SE, ALE 
Z TECHNICKÝCH DŮVODŮ JE PŘEDSTAVENÍ 
LOUSKÁČEK 9. 12. 2024 V 18.00 HODIN PŘELOŽENO.

NÁHRADNÍ TERMÍN 30. 12. 2024 V 18.00 HODIN.

VSTUPENKY ZŮSTÁVAJÍ V PLATNOSTI. 
POKUD VÁM TERMÍN NEVYHOVUJE, VSTUPENKY LZE VRÁTIT NA PŘEDPRODEJNÍCH MÍSTECH.

DĚKUJEME ZA POCHOPENÍ.


© 2024 Severočeské divadlo, design & code by Marek Russ