• HERNÍ PLÁN

    
poutstčtsone
2829301234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930311


  • REZERVAČNÍ SYSTÉM

Pro on-line rezervaci vstupenek slouží jako přihlašovací jméno Váš e-mail, použitý dříve při registraci do klubu přátel divadla, heslo je stejné jako do klubu přátel divadla.

V případě zapomenutého či nesprávného hesla lze vygenerovat nové heslo a poslat si jej na e-mail. Je také možné provést novou registraci s novým e-mailem.





MAPA:





Novoroční koncert

ZVEME VÁS NA:



    obrazek




PARTNEŘI A SPONZOŘI
SEVEROČESKÉHO DIVADLA:

Ústecký kraj Ústí nad Labem ostatní partneři

  • VALNÁ HROMADA

Jednatel společnosti Severočeské divadlo s.r.o. svolává řádnou valnou hromadu společnosti na den 20.11.2024 ve 13.00 hod. Zasedání se uskuteční v historické budově Severočeského divadla s.r.o. v Ústí nad Labem, Lidické náměstí 1710/10 ve 2. patře.

další dokumenty k VH zde...

  • VNITŘNÍ OZNAMOVACÍ SYSTÉM ZAMĚSTNAVATELE

E-mail: severoceskedivadlo@seznam.cz
Telefon: +420 210 082 134


  • NEVÁHEJTE...

DIVOTVORNÝ HRNEC
31.12 2024 15:00h - Ústí nad Labem


  • PREMIÉRA PŘEDSTAVENÍ

Hello, Dolly plakát
Hello, Dolly plakát
foto: www.operabalet.cz

více o tomto titulu...

Představení muzikálu
„Noc na Karlštejně“
finančně podporuje společnost


NAŠI PARTNEŘI:
















PROGRAM DIVADLA:
ŘÍJEN 2009
2.
PÁTEK

začátek
v 19:00 hodin

[Vladimír Gončarov] (Čoban)
Příběh s rozměrem shakespearovské tragédie o lásce bílé dívky a romského chlapce je koncipován jako moderní taneční divadlo s temperamentní hudbou balkánského skladatele Gorana Bregoviče. Jejich láska naráží na bariéry vztyčené rozdílností kultur, ze kterých vzešli, a na skryté či otevřené animozity mezi dvěma odlišnými sociálními prostředími. Cikánské kořeny/í jsou vystavěny na dynamických sborových akcích: přinášejí jiskru, živelnost a nápaditost. Choreografie je prodchnuta stylizovanými folklorními prvky; rytmický doprovod mnohdy vytvářejí tanečníci sami hrou na nejbizarnější nástroje a předměty. Přirozenost tanečního projevu a výrazná pohybová zkratka, s níž tvůrci vyprávějí příběh, jsou hybnou silou inscenace, která se těší velké oblibě již od roku 2001, kdy byla poprvé uvedena na Slovensku. V titulní roli vystupuje Vladimir Gončarov, který byl za roli Čobana oceněn prestižní cenou Thálie 2008. Inscenace má na svém kontě i další vavříny: Severočeské divadlo získalo na Soutěžní přehlídce současné taneční tvorby v minulém roce Cenu za nejlepší kolektivní výkon právě za inscenaci Cikánské kořeny/í. Vladimír Gončarov navíc v téže soutěži získal Cenu za nejlepší sólový výkon a to opět za roli Čobana.
více o tomto představení...

TYP PŘEDSTAVENÍ: taneční divadlo
DÉLKA: cca. 1hodina 40min
OBSAZENÍ: Dara - Natalia Vasina
Čoban - Vladimír Gončarov
VSTUPNÉ: 100 - 340 Kč
PŘEDSTAVENÍ JIŽ PROBĚHLO... (NA JEVIŠTI ÚSTECKÉHO DIVADLA)
ŘÍJEN 2009
3.
SOBOTA

začátek
v 17:00 hodin

[Petra Šimková] (Mařenka)
Severočeské divadlo uvádí Prodanou nevěstu v její první verzi z roku 1866, jež je podstatně jiná, než v jaké ji známe dnes. Toto první znění opery je výrazně kratší, má pouze dvě jednání. Celkem dvacet jedna hudebních celků je propojeno mluveným slovem. První verze je bez později přidaných tanců, zato však obsahuje sociální satiru - kuplet Principála a Esmeraldy kritizující společenskou přetvářku. Sám Smetana ke své původní Prodané nevěstě řekl: „Prodaná nevěsta, pánové, jest vlastně hračka. Já jsem ji skládal ne ze ctižádosti, nýbrž ze vzdoru, poněvadž se mi po Braniborech vyčítalo, že jsem Wagnerián a že bych ani v národním lehčím slohu nic nedovedl. Tu jsem ihned běžel k Sabinovi, aby mi udělal libreto a napsal jsem Prodanou nevěstu dle tehdejšího mého zdání tak, že se jí ani Offenbach nevyrovnal.“ Režisérka Karla Štaubertová svou Prodanou nevěstu inscenovala jako neotřelou českou hudební veselohru. Vrací se k původní verzi nejen proto, že je to zajímavé, ale i s nadějí na současný tvar. S respektem k tradici, ale čelem proti ní, jako rovnocenný partner. Za mimořádný umělecký výkon v roli Mařenky byla v uplynulé divadelní sezóně nominována Petra Šimková Alvarez na Cenu Thálie 2009. Herecká asociace České republiky, která ceny Thálie každoročně udílí, k nominaci Petry Šimkové uvedla: „Jako Mařenka upoutala jistými výškami i sytou střední polohou, v neposlední řadě i perfektní artikulací. Roli nic nezůstala dlužna ani po herecké stránce a vyjádřila ji jako plnokrevnou venkovskou dívku, která má plno citu pro scény s Jeníkem, ale i humor ve scénách s Vaškem.“
více o tomto představení...

TYP PŘEDSTAVENÍ: opera
DÉLKA: cca. 2,25h
OBSAZENÍ: dir.: Norbert Baxa
Mařenka: Petra Šimková
Jeník:Jaroslav Kovacs
Kecal : Yevhen Shokalo
Matuszek, Keller Tarantová,
Nikitine, Páchová, Machát,
Boháčková, Sysel, Čejka,
kejklíři, sbor, orchestr
VSTUPNÉ: 100 - 340 Kč + K/1
PŘEDSTAVENÍ JIŽ PROBĚHLO... (NA JEVIŠTI ÚSTECKÉHO DIVADLA)
ŘÍJEN 2009
6.
ÚTERÝ

začátek
v 10:00 hodin

[Anna Klamo] (Popelka), [Petr Matuszek] (Bedroň)
V roce 2009 a 2010 si připomínáme dvě významná výročí českého skladatele Bohuslava Martinů (1890 – 1959). K jeho odkazu se Severočeské divadlo připojuje uvedením opery Veselohra na mostě, jež patří mezi díla malé rozsahem, ale velké originalitou a půvabem. „Veselohra na mostě je každému srozumitelné lidové divadlo, ve kterém se Bohuslav Martinů vysmál lidské hlouposti a snaze sešněrovat život do příručky byrokratických pravidel. K přitažlivosti díla přispívá velkou měrou rozkošná obrozenecká čeština Václava Klimenta Klicpery, se kterou si Martinů ve svém zhudebnění zálibně pohrává. Žádné jiné jevištní dílo Martinů se nedočkalo tolika stovek inscenací na celém světě, zejména poté, co mu byla udělena cena Newyorského kruhu kritiků za nejlepší operu uvedenou v tomto městě v roce 1951. Tehdy - v nejtužším období Studené války – muselo toto zdánlivě bezproblémové dílko působit přímo třeskutě, protože v sobě skrývá pod rozverným povrchem hlubokou otázku (o které nemohl Klicpera mít ještě sebemenší ponětí) - jak se má zachovat jedinec, který se bez vlastního přičinění ocitl mezi dvěma nepřátelskými tábory“, říká Aleš Březina, muzikolog a ředitel Institutu Bohuslava Martinů. Režisér Zbyněk Brabec dodává: „Martinů hudba je nesmírně průzračná a velice vtipná, zejména ve složitých ansámblech. Plně koresponduje s původním Klicperovým textem. Je moderní a přitom vychází z české tradice. Operu uvedeme v netradičním prostoru divadelní zkušebny, který umožňuje nekonvenční prostorové řešení i bezprostřední kontakt s divákem.“ Inscenace je určena především mládeži a dětem a bude uvedena v komorním prostoru divadla – tzv. televizním studiu.
Projekt se uskutečnil za finanční podpory Nadace Bohuslava Martinů.
více o tomto představení...

TYP PŘEDSTAVENÍ: opera
DÉLKA: cca. 45 minut
OBSAZENÍ: dir.: Milan Kaňák
Bedroň: Petr Matuszek
Eva: Lenka schűtzová
Syskoš : Martin Matoušek
Popelka: Anna Klamo
Učitel: Tomáš Bijok
Brázda, Konař, Fieweger,
určení páni baletu
Lorents
VSTUPNÉ: 50 Kč
PŘEDSTAVENÍ JIŽ PROBĚHLO... (NA ZKUŠEBNĚ ÚSTECKÉHO DIVADLA)
ŘÍJEN 2009
7.
STŘEDA

začátek
v 19:00 hodin

[Jolana Smyčková] (Káča), balet SDOB
Divotvorný hrnec byl prvním opravdovým americkým muzikálem v Evropě i u nás, kde je na jeviště v roce 1948 ve svém divadle a ve svém geniálně vtipném překladu uvedli Jiří Voskovec a Jan Werich. Příběh o lásce, ale také aroganci a bezohlednosti, je plný pohádkového tajemství: vystupuje v něm několik nadpřirozených postav (dokonce i jeden předmět, který by si leckdo jistě přál vlastnit – hrnec, a který každému splní tři přání) a dějí se v něm věci vskutku nevídané. Režisér Radek Balaš ke své inscenaci řekl: „Tento příběh mám rád pro jeho vynikající hudbu, nápadité a hravé písňové texty, vtipné dialogy a hlavně báječný humor vodníka Čochtana. Chtěli jsme vám naší inscenací navařit guláš plný inteligentní zábavy, vtipných gagů, krásných písniček a dynamických tanečních čísel. Divohrnec by měl být sladkým zákuskem po úmorném dni.“ V roli Vodníka Čochtana vystupuje Josef Alois Náhlovský.
více o tomto představení...

TYP PŘEDSTAVENÍ: muzikál
DÉLKA: cca. 2:45 min.
OBSAZENÍ: dir: Pavel Kantořík
Čochtan: Josef Náhlovský
Novák: Petr Matuszek
Káča: Jolana Smyčková
Woody: Martin Matoušek
Šimánová, Ondřich, Fieweger,
Konař,Páchová, Brázda, Machát,
Boháčková, Orechov, děti,
balet, sbor, orchestr
VSTUPNÉ: 280 - 600 Kč
PŘEDSTAVENÍ JIŽ PROBĚHLO... (NA JEVIŠTI ÚSTECKÉHO DIVADLA)
ŘÍJEN 2009
8.
ČTVRTEK

začátek
v 19:00 hodin

[Petra Šimková] (Mařenka)
Severočeské divadlo uvádí Prodanou nevěstu v její první verzi z roku 1866, jež je podstatně jiná, než v jaké ji známe dnes. Toto první znění opery je výrazně kratší, má pouze dvě jednání. Celkem dvacet jedna hudebních celků je propojeno mluveným slovem. První verze je bez později přidaných tanců, zato však obsahuje sociální satiru - kuplet Principála a Esmeraldy kritizující společenskou přetvářku. Sám Smetana ke své původní Prodané nevěstě řekl: „Prodaná nevěsta, pánové, jest vlastně hračka. Já jsem ji skládal ne ze ctižádosti, nýbrž ze vzdoru, poněvadž se mi po Braniborech vyčítalo, že jsem Wagnerián a že bych ani v národním lehčím slohu nic nedovedl. Tu jsem ihned běžel k Sabinovi, aby mi udělal libreto a napsal jsem Prodanou nevěstu dle tehdejšího mého zdání tak, že se jí ani Offenbach nevyrovnal.“ Režisérka Karla Štaubertová svou Prodanou nevěstu inscenovala jako neotřelou českou hudební veselohru. Vrací se k původní verzi nejen proto, že je to zajímavé, ale i s nadějí na současný tvar. S respektem k tradici, ale čelem proti ní, jako rovnocenný partner. Za mimořádný umělecký výkon v roli Mařenky byla v uplynulé divadelní sezóně nominována Petra Šimková Alvarez na Cenu Thálie 2009. Herecká asociace České republiky, která ceny Thálie každoročně udílí, k nominaci Petry Šimkové uvedla: „Jako Mařenka upoutala jistými výškami i sytou střední polohou, v neposlední řadě i perfektní artikulací. Roli nic nezůstala dlužna ani po herecké stránce a vyjádřila ji jako plnokrevnou venkovskou dívku, která má plno citu pro scény s Jeníkem, ale i humor ve scénách s Vaškem.“
více o tomto představení...

TYP PŘEDSTAVENÍ: opera
DÉLKA: cca. 2,25h
OBSAZENÍ: dir.: Baxa
Mařenka: Liana Sass
Jeník: Milan Vlček
Kecal: Yevhen Shokalo
Matoušek, Koubová, Schűtzová,
Brázda, Klamo A.,Čejka,Krejčí
Socha
kejklíři, sbor, orchestr

VSTUPNÉ: 100 - 340 Kč + V/1
PŘEDSTAVENÍ JIŽ PROBĚHLO... (NA JEVIŠTI ÚSTECKÉHO DIVADLA)
ŘÍJEN 2009
10.
SOBOTA

začátek
v 19:00 hodin

Čínský centrální soubor lidových písní a tanců

poster - Čínský kulturní festival v ČR

poster - Čínský kulturní festival v ČR
foto: www.operabalet.cz
S programem "Pestrobarevná země", představení v rámci Čínského kulturního festivalu v ČR

Soubor patří k nejvýznamnějším čínským souborům. Zabývá se studiem, nahráváním a šířením lidového umění, sbírá a archivuje lidové písně a tance a vytváří nová originální umělecká díla. Byl založen v září 1952. a je jediným celostátním souborem lidových tanců a písní v Číně. Jeho hlavním posláním je podporovat lidové umění všech národností žijících na území ČLR, připravovat mladé talenty a podporovat spolupráci všech etnik v Číně.

VSTUPNÉ: 100 - 340 Kč
PŘEDSTAVENÍ JIŽ PROBĚHLO... (NA JEVIŠTI ÚSTECKÉHO DIVADLA)
ŘÍJEN 2009
11.
NEDĚLE

začátek
v 15:00 hodin

Obušku z pytle ven

Divadelní společnost Julie Jurištové - Praha

TYP PŘEDSTAVENÍ: pohádka pro děti
VSTUPNÉ: 50 a 100 Kč + RD/1
PŘEDSTAVENÍ JIŽ PROBĚHLO... (NA JEVIŠTI ÚSTECKÉHO DIVADLA)
ŘÍJEN 2009
12.
PONDĚLÍ

začátek
v 10:00 hodin

[Anna Klamo] (Popelka), [Petr Matuszek] (Bedroň)
V roce 2009 a 2010 si připomínáme dvě významná výročí českého skladatele Bohuslava Martinů (1890 – 1959). K jeho odkazu se Severočeské divadlo připojuje uvedením opery Veselohra na mostě, jež patří mezi díla malé rozsahem, ale velké originalitou a půvabem. „Veselohra na mostě je každému srozumitelné lidové divadlo, ve kterém se Bohuslav Martinů vysmál lidské hlouposti a snaze sešněrovat život do příručky byrokratických pravidel. K přitažlivosti díla přispívá velkou měrou rozkošná obrozenecká čeština Václava Klimenta Klicpery, se kterou si Martinů ve svém zhudebnění zálibně pohrává. Žádné jiné jevištní dílo Martinů se nedočkalo tolika stovek inscenací na celém světě, zejména poté, co mu byla udělena cena Newyorského kruhu kritiků za nejlepší operu uvedenou v tomto městě v roce 1951. Tehdy - v nejtužším období Studené války – muselo toto zdánlivě bezproblémové dílko působit přímo třeskutě, protože v sobě skrývá pod rozverným povrchem hlubokou otázku (o které nemohl Klicpera mít ještě sebemenší ponětí) - jak se má zachovat jedinec, který se bez vlastního přičinění ocitl mezi dvěma nepřátelskými tábory“, říká Aleš Březina, muzikolog a ředitel Institutu Bohuslava Martinů. Režisér Zbyněk Brabec dodává: „Martinů hudba je nesmírně průzračná a velice vtipná, zejména ve složitých ansámblech. Plně koresponduje s původním Klicperovým textem. Je moderní a přitom vychází z české tradice. Operu uvedeme v netradičním prostoru divadelní zkušebny, který umožňuje nekonvenční prostorové řešení i bezprostřední kontakt s divákem.“ Inscenace je určena především mládeži a dětem a bude uvedena v komorním prostoru divadla – tzv. televizním studiu.
Projekt se uskutečnil za finanční podpory Nadace Bohuslava Martinů.
více o tomto představení...

TYP PŘEDSTAVENÍ: opera
DÉLKA: cca. 45 minut
OBSAZENÍ: dir.:Milan Kaňák
Bedroň : Petr Matuszek
Eva: Lenka Schűtzová
Sykoš: Martin Matoušek
Učitel: Tomáš Bijok
Brázda, Wagner, Fieweger,
určený balet, orchestr
VSTUPNÉ: 50 Kč
PŘEDSTAVENÍ JIŽ PROBĚHLO... (NA ZKUŠEBNĚ ÚSTECKÉHO DIVADLA)
ŘÍJEN 2009
13.
ÚTERÝ

začátek
v 19:00 hodin

[Dana Koklesová] (Hanna Glawari), [Jaroslav Kovacs](Hrabě Danillo Danilovič)
Veselá vdova má – oproti jiným operetám – velmi kvalitní libreto s chytrou zápletkou, zároveň i její hudební stránka patří ke skutečným skvostům. Diváci dnes znají téměř všechna hudební čísla. Režisér Gustav Skála řekl: „Když jsem vymýšlel, jaký klíč zvolit k téhle inscenaci, došel jsem k závěru, že ten nejjednodušší: Veselá vdova je totiž opus, který obsahuje v krystalicky čisté podobě všechno, co k životu potřebuje každý člověk: trochu něhy, trochu rozmarů, hodně lásky, sem tam nějakou hádku jak na oko tak opravdickou – takovou co čistí vzduch, dojetí, sentiment ale hlavně humor. Jestli se nám povedlo na jeviště přivést trochu pravdy, poctivé divadelní pravdy která zrcadlí život, jaký chceme žít – snesitelný se strastmi i radostmi – pak nemůžete z divadla odcházet zarmouceni. I když se před vámi odehraje příběh právě ovdovělé dámy.....“ Rozkošnou a taky poměrně bohatou vdovu Hanu Glawari, která přesně ví, jakou taktikou získá mírně unuděného, ale neodolatelného hraběte, alternují Yvetta Tannenbergerová a Dana Koklesová. Jako hrabě Danilo Danilovič jim hlavním protihráčem je Michal Klamo nebo Jaroslav Kovacs.
více o tomto představení...

TYP PŘEDSTAVENÍ: opereta
DÉLKA: cca. 2:30 hod.
OBSAZENÍ: dir.: Milan Kaňák
Hanna : Yveta Tannenbergerová
Zeta: Petr Matuszek
Valencie: Eva Boháčková
Danilo: Michal Klamo
Camille: Pavel Machát
Matoušek, Brázda, Fieweger,
Kalašová, Krejčí, Azubuike (2x),
Hájek, Michnová, Sysel, Papíková,
Schűtzová, Pešková, Šimánová,
Jandorová,
sbor, balet, orchestr

VSTUPNÉ: 100 - 340 Kč
PŘEDSTAVENÍ JIŽ PROBĚHLO... (NA JEVIŠTI ÚSTECKÉHO DIVADLA)
ŘÍJEN 2009
18.
NEDĚLE

začátek
v 17:00 hodin

Burza mladých zpěváků 2009

Burza mladých zpěváků 2009 se konala 6.4.2009 na scéně Státní opery Praha. Pořádala ji Jednota hudebního divadla za podpory Ministerstva kultury ČR a Nadace Život Umělce

Na programu árie z českých a světových oper skladatelů B. Smetany, A. Dvořáka, W. A. Mozarta, G. Verdiho, Ch. Gounoda, A. Thomase a G. Pucciniho.

Účinkují: Olga Jelínková - soprán, Ester Pavlů - alt, Lukáš Sládek - basbaryton
Dirigent: Norbert Baxa
Průvodní slovo: PhDr. Radmila Hrdinová
Koncertu se zúčastní a bude hovořit emeritní sólista Národního divadla v Praze Bohuslav Maršík a předseda Jednoty hudebního divadla PhDr. Josef Herman, CSc.

program:
B. Smetana: Hubička, předehra k opeře
B. Smetana: Hubička, árie Barče, Jásej ptáčku
A. Dvořák: Čert a Káča, árie Marbuela, Je sic to trochu daleko
A. Dvořák: Rusalka, árie Ježibaby, Čury, mury, fuk
W. A. Mozart: Cosi fan tutte, árie Leporella, Madamina
A. Thomas: Mignon, polonéza Philiny
A. Thomas: Mignon, arie Mignon, Znám ten kraj
W. A. Mozart: Figarova svatba, Cavatina Figara
Ch. Gounod: Faust a Markétka, Šperková árie Markétky
G. Verdi: Maškarní ples, árie Ulriky, I. dějství
G. Rossini: Lazebník sevillský, árie Basilia, O pomluvě
G. Verdi: Sicilské nešpory, Siciliana Eleny
G. Bizet: Carmen, árie Carmen, Habanera

TYP PŘEDSTAVENÍ: koncert
VSTUPNÉ: 100 - 340 Kč
PŘEDSTAVENÍ JIŽ PROBĚHLO... (NA JEVIŠTI ÚSTECKÉHO DIVADLA)
ŘÍJEN 2009
19.
PONDĚLÍ

začátek
v 19:00 hodin

Slavnostní večer - zahájení české části festivalu Dnů České a Německé Kultury

MUSICA FLOREA ZAHRAJE ZELENKU A BACHA

Interpretovat barokní hudbu tak, jak byla provozována v čase svého vzniku. To je cíl souboru Musica Florea, který v roce 1992 založil violoncellista a dirigent Marek Štryncl. O tom, do jaké míry se hudebníkům tento záměr daří, se můžete přesvědčit na slavnostním večeru v Severočeském divadle, který bude současně zahájením české části festivalu Dny české a německé kultury.

Musica Florea přednese díla Jana Dismase Zelenky, významného barokního skladatele českého původu, který působil v Drážďanech u dvora saského kurfiřta. Zazní také hudba německého barokního velikána Johanna Sebastiana Bacha a italského skladatele Antonia Calgary. Na slavnostním večeru vystoupí s krátkým projevem také český ministr pro evropské záležitosti Štefan Füle a zástupce saské vlády.

Slavnostní večer pořádá ústecké Collegium Bohemicum a KOMOEL (Kompetenční centrum pro střední a východní Evropu v Lipsku) ve spolupráci s nadací Brücke/Most-Stiftung a UJEP.

TYP PŘEDSTAVENÍ: slavnostní večer - zahájení festivalu
VSTUPNÉ: á 10 Kč (v prodeji pouze balkon a lóže I. a II. patro)
PŘEDSTAVENÍ JIŽ PROBĚHLO... (NA JEVIŠTI ÚSTECKÉHO DIVADLA)
ŘÍJEN 2009
23.
PÁTEK

začátek
v 19:00 hodin

balet SDOB
Taneční inscenace vychází z námětu slavné divadelní hry Jeana Claudia Penchenata Le bal – Tančírna. Namísto tančírny v Paříži se ocitáme v kavárně v Ústí nad Labem a to v období celého 20. století. Stejně jako v Tančírně sledujeme příběhy jednotlivých stálých hostů kavárny, jejich reakce na společenské, politické a kulturní změny, či vývoj techniky. Děj rámcuje příchod houslisty, který k potěšení ostatních hostů hraje Straussův valčík Na krásném modrém Dunaji. Ovšem vývoj techniky – v tomto případě symbolicky – je nezadržitelný. Kdo ví, bude-li například k provozování hudby třeba živých lidí. A proto, když do kavárny přinášejí první gramofon a valčík Na krásném modrém Dunaji zazní v plném obsazení, jen zklamaný houslista poznává, že ho již není více třeba, a opouští lokál. Technika jde stále vpřed, gramofon se mění za nové a nové modernější přístroje. Po sto letech houslista opět zabloudí do naší kavárny, a mezi tím řinčením automatů, TV a dalších strojů opět zazní jednohlasně valčík Na krásném modrém Dunaji, jakoby si všichni na něco vzpomněli – možná je živých lidí třeba pro živé lidi … Inscenace je uváděna s nahrávkou.
více o tomto představení...

TYP PŘEDSTAVENÍ: taneční divadlo
DÉLKA: cca. 105 min.
OBSAZENÍ: Kavárník - Jaroslav Melichar j.h.
Femme fatale - Natalia Vasina
Její muž - Pavel Enekeš
Mladá slečna - Simona Christianová
Mladý muž - Petr Popovský
Starší žena - Iva Šebková
Starší muž - Róbert Király
Matka - Margarita Pleškova
Partajník - Vladimír Gončarov
VSTUPNÉ: 150 - 510 Kč + P/2
PŘEDSTAVENÍ JIŽ PROBĚHLO... (NA JEVIŠTI ÚSTECKÉHO DIVADLA)
ŘÍJEN 2009
27.
ÚTERÝ

začátek
v 19:00 hodin


více o tomto představení...

TYP PŘEDSTAVENÍ: taneční divadlo
DÉLKA: cca. 105 min.
OBSAZENÍ: Kavárník - Jaroslav Melichar j.h.
Femme fatale - Vladimíra Podhorná
Její muž - Pavel Enekeš
Mladá slečna - Michaela Procházková
Mladý muž - Petr Popovský
Starší žena - Iva Šebková
Starší muž - Róbert Király
Matka - Margarita Pleškova
Partajník - Vladimír Gončarov
VSTUPNÉ: 100 340 Kč + A/2
PŘEDSTAVENÍ JIŽ PROBĚHLO... (NA JEVIŠTI ÚSTECKÉHO DIVADLA)
ŘÍJEN 2009
29.
ČTVRTEK

začátek
v 19:00 hodin

Neil Simon:

Sklenka sherry

Divadlo na Jezerce - Praha

TYP PŘEDSTAVENÍ: tragikomedie
VSTUPNÉ: 280 - 600 Kč + V/2
PŘEDSTAVENÍ JIŽ PROBĚHLO... (NA JEVIŠTI ÚSTECKÉHO DIVADLA)






POZOR!
VÁŽENÍ DIVÁCI, OMLOUVÁME SE, ALE 
Z TECHNICKÝCH DŮVODŮ JE PŘEDSTAVENÍ 
LOUSKÁČEK 9. 12. 2024 V 18.00 HODIN PŘELOŽENO.

NÁHRADNÍ TERMÍN 30. 12. 2024 V 18.00 HODIN.

VSTUPENKY ZŮSTÁVAJÍ V PLATNOSTI. 
POKUD VÁM TERMÍN NEVYHOVUJE, VSTUPENKY LZE VRÁTIT NA PŘEDPRODEJNÍCH MÍSTECH.

DĚKUJEME ZA POCHOPENÍ.


© 2024 Severočeské divadlo, design & code by Marek Russ